Европа заслужава тази сексапилна Jetta!

1901
2022

Първо Ford представи новото Mondeo за Китай, а сега Volkswagen последва примера и разкрива новото Lamando. Това име не ви говори нищо? Зад него се крие Jetta-та за Поднебесната империя, която се продава от местния джойнт-венчър SAIC-VW още от 2014 г. Компактният седан еволюира в по-привлекателен и практичен хечбек с линия а ла купе, а матричните LED-фарове напомнят на електрическите ID-модели на групата.

Lamando L и Jetta имат много общи неща, подобно на по-големите Passat и Arteon за Стария континент. С дължина 4784 милиметра, ширина 1831 милиметра и височина 1469 милиметра, Lamando L е значително по-голям от стандартния Lamando, като разполага с междуосие от 2731 милиметра – защото клиентите в Китай обичат да им е широко отзад. И все пак, Lamando L остава по-малък от Arteon.

Докато обикновеният седан е базиран на платформата MQB, неговият „секси“ братовчед с прозорци без рамки използва актуализираната архитектура MQB Evo, която VW Group лансира през 2019 г. за актуалните генерации на Golf, Octavia, A3, Leon, Caddy и Formentor. И докато моделите в Европа с по-ниска мощност са на торсионна греда отзад, Lamando L стандартно използва многораменно независимо окачване.

Елегантният хечбек с малко дяволито лице използва джанти с размер до 18 цола и разполага с атрактивни LED ивици отпред и отзад. Логото на Volkswagen отпред е осветено в бяло, а отзад – в червено. Задните светлини донякъде напомнят на Peugeot 508.

В интериора дизайнът на арматурното табло напомня на Golf 8 – въпреки че централните вентилационни дюзи и няколко бутона да са променени. Lamando L се предлага с озвучителна система Beats, Head-up дисплей, шибедах, DSG с технология Shift-by-Wire, електрически предни седалки и адаптивен круиз контрол. Отзад също има дюзи за климатизацията, както и подлакътник с две поставки за чаши и два USB порта.

За задвижването се грижи добре познатият 1,4-литров TSI двигател със 150 к.с. и 250 Нм максимален въртящ момент, чиято мощност бива предаване към предните колела посредством 7-степенна DSG трансмисия. Машината ускорява от 0 до 100 км/ч за 8,5 секунди. По-късно може да бъде пуснат и по-мощен 2.0 TSI. VW-SAIC ще лансира модела на пазара в Китай през пролетта.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин