2021
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
НАД 90 000 КИЛОМЕТРА е изминал нашият Hyundai Santa Fe и е в отлична форма. Поне по отношение на външния вид: по каросерията няма породени от възрастта бръчици, като особено предницата с тесните фарове и огромната радиаторна решетка би могла да бъде на нов автомобил. Това е много радостно и същевременно похвално за дизайнерите – междувременно Hyundai направиха фейслифт на големия си модел. Времето си казва думата по-отчетливо в интериора: макар и на пръв поглед на нямаме забележки, кожените тапицерии са вече остарели. Разбира се с достойнство – не че са скъсани или нещо такова. А с огромното си място, приличния комфорт и най-вече икономичното си задвижване „кореецът“ прави много добро впечатление. Якият, разполагащ с 200 к.с. 2,2-литров дизелов агрегат харчи при сдържано каране около 6 л/100 км, а дори и при даване на газ разходът не надвишава 8 л/100 км. 8-степенната трансмисия си върши работата чудесно – спокойствие, каквото бихме искали от асистента за запазване на пътната лента. Той работи доста нервно.
+ непреходен дизайн, красив интериор, много място, голям комфорт, нисък разход на гориво.
– следи от времето във вътрешното пространство, нервен асистент за запазване на пътната лента, двигателят можеше да работи малко по-спокойно.
HYUNDAI SANTA FE 2.2 CRDi
СТАРТ 25-ти юли 2019 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 53 290 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 90 060 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,9 л дизел/100 км