До 2030 г. само 2% от автомобилите с двигател с вътрешно горене

Двигателите с вътрешно горене ще станат екзотика


1
май
2017

Автомобилите, задвижвани от двигател с вътрешно горене, могат да изчезнат много по-рано от очакваното от германския пазар. За 2030 г. консултантската компания Deloitte определя дела на новорегистрираните автомобили с ДВГ само на два процента – което се равнява на 70 000 коли. Още в средата на идващото десетилетие делът на автомобилите, които ще бъдат задвижвани чрез фосилни горива, ще намалее драстично: според Deloitte през 2026-а само около половината нови коли ще имат бензинов или дизелов агрегат под предния капак.

Същевременно делът на задвижваните с батерии автомобили нараства сериозно – от три процента през 2020 г. те трябва да достигнат 60 през 2030-а. На горивните клетки ще се пада осем процента от пазара, а на машини с „преходна“ технология (Plug-in хибриди и електромобили с Range Extender) – само около една трета от продажбите. Експертите на Deloitte са на мнение, че са разработили много прецизен модел за анализа на пазара на електромобили. За разлика от други, по-песимистични прогнози, тук цифрите се базират не само на експертни оценки, но и на плановете на производителите. Ключови величини в случая са били преференциите и времето за включване в пазара на отделни групи клиенти.

Още по темата

Card image cap
Удълженият Nugget Plus: Transit Custom за къмпинг

19
ян.
2018

Като версия Plus Westfalia преработи Ford Nugget до пълноценен кемпер. Благодарение на удълженото междуосие в машината вече има и място за тоалетна

Card image cap
Porsche 918 Spyder Weissach в уникален цвят на аукцион

15
май
2017

Sotheby's предлага на аукцион Porsche 918 Spyder Weissach в екзотичен цвят – очаква се суперспортната машина да бъде продадена за 7-цифрена сума

Card image cap
Alfa се прицелва в BMW

26
юли
2016

Задно задвижване! Нови модели включително SUV, компактен автомобил и спортно Сoupé – Аlfa Romeo се завръща, а обявеният противник е BMW. Ще се получат ли нещата на италианците?

Card image cap

В последния брой:

Архив >