Доста е пъргава тази Vitara

1410
2022

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

НА ПЪТ ЗА АЛБАНИЯ! Приятели ми разказват за лошите пътища и за дълбоките дупки. Затова взехме за пътуването Suzuki Vitara, компактния SUV, който за съжаление не е истински всъдеход като старата Grand Vitara. Няма понижаващи предавки, обикновено двойно задвижване с многодисков съединител, ниска броня. В нашия случай обаче това е без значение. Пътищата в Албания стават все по-добри, а за да стигнете от точка А до точка Б не ви е нужен клиренс от 185 милиметра. Хората там карат най-често модел наMercedes от среден клас от 80-те и 90-те години (W124). А четвъртото поколение на Vitara (LY) е на пазара от седем години. През 2020 г. се появи и мек хибрид, какъвто тестваме в момента. Той се управлява като нормален автомобил, само че разполага с по-голям максимален въртящ момент, по-икономичен е и стартира незабележимо на светофара. Иначе Vitara никога не е била особено фина. Управлението е сравнително прилично, а единствено при движение по лоши пътища една декоративна лайстна в купето вибрираше силно. И когато светне лампата на индикацията на резервоара, бордовият компютър показва  „–“ километра. Иначе обзорът не е никак лош за един модерен автомобил, колата има достатъчно поставки, лека е и може да бъде много икономична. Оптимална е за дълъг път.

+ възможен доста нисък разход, достатъчно поставки, механична ръчна спирачка, разумни размери.

– силен шум при отворен шибедах, остаряла инфотейнмънт система, тесни повърхности за сядане на предните седалки.

SUZUKI VITARA 1.4 BOOSTERJET ALLGRIP

СТАРТ 1-ви октомври 2021 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 32 150 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 49070 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,7 л А 95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин