Дори и до Санта Фе

1612
2020

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

НЯКОИ АВТОМОБИЛИ НАПРАВО ТИ ГРАБВАТ СЪРЦЕТО. С първия Santa Fe, произвеждан от 2000 до 2006 г., се научих да карам кола. Така, че няма да крия известните си симпатии към нашия модел от продължителните тестове. Серията TM се движи безпроблемно досега в посока 100000 километра и благодарение на линията на оборудване  Premium ни глези с почти всички екстри (Head-up-дисплей, вентилирани седалки, електрически задействащ се заден капак и др.) Досега голяма част от колегите са дали изключително положителни отзиви. Ще спомена само някои от тях: „приятно окачване“, „икономичен 4-цилиндров агрегат с прецизна автоматична трансмисия“. С ръст от 1,97 метра няма как да не похваля особено удобните седалки. След четиричасово пътуване слизам от „корееца“, без да ми се налага да посещавам хиропрактикер.

+ идеални за дълъг път седалки, щедро място, добра изработка, икономичен 4-цилиндров мотор.

– осезаемо твърда пластмаса в кокпита, отчасти несигурно действащи асистенти, задължителен пакет за екстрите.

HYUNDAI SANTA FE

СТАРТ 25-ти юли 2019 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 53 290 евро

АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 58 459 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,9 л дизел/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин