Докладът на TÜV – VW e-GOLF

2611
2024

Няма бутала, няма карданен вал, няма масло, няма проблеми с вредните емисии. С простата си конструкция по отношение на задвижването електромоторите би трябвало да превъзхождат колите с двигател с вътрешно горене. Това теоретично предимство обаче не личи в статистиката на TÜV до този момент: след първия технически преглед след две до три години електромобилите не се представят очаквано блестящо. Резултатът е изненадващ, а диапазона между добре и лошо представителите се е голям. Докато например VW e-Golf или Hyundai Kona Elektro top се представят много добре, Teslas Model 3 не дава добър резултат: 14,2 процента от автомобилите се провалят заради сериозни проблеми още на първия технически преглед. Типичните проблемни зони на електромобилите са окачването (заради теглото), както и спирачките, чиито накладки почти не се използват (рекуперация).

VW e-GOLF – квота на дефектите 3,4 %

VW e-Golf се движи и не спира. Произвежданият до края на 2020 г. e-Golf се възползва от много добрата си конструкция. С изключение на леко уязвимата спирачна уредба, няма други сериозни проблеми. Дори и проблемното заради голямото тегло при електромобилите окачване няма проблеми. Най-големият недостатък на e-Golf е малкият капацитет на батерията. Ако ви подхожда – препоръчваме го.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин