2022
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
SUZUKI VITARA, навремето това бе здрав всъдеход с включващо се двойно задвижване, което от време на време стачкуваше. А днес? Няма и следа от рустикални форми. Дори напротив: актуалният Vitara от нашите продължителни тестове е култивиран малък SUV с много комфорт. Разбира се, че при висока скорост по магистралата не е особено тих, а и разходът му на гориво се покачва неприятно, но автомобилът се справя с дългите разстояния уверено за турбобензинов двигател с такъв малък работен обем. Предлаганото място и уютът на борда са впечатляващи. За тази цел помага и огромния панорамен покрив. Той осигурява не само светлина в интериора, но и в отворено положение свеж полъх а ла кабриолет в Suzuki. А, да, моделът все още разполага с двойно задвижване. Макар и да не ви е необходимо.
+ малък SUV с добро предлагано място и много комфорт. Добри динамични характеристики при подобаващ разход.
– електронно регулиращото се двойно задвижване изглежда излишно и увеличава теглото
SUZUKI VITARA 1.4 BOOSTERJET ALLGRIP
СТАРТ 1-ви октомври 2021 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 32 150 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 24 313 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,7 л А 95 Н/100 км