2024
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
GTI, КОЕТО ВСЪЩНОСТ СЕ КРИЕ В CUPRA, е дискутирано от нас многократно –нерядко е и хвалено. Тук обаче няма да е така – в случая имаме разполагащия с 310 к.с. Formentor VZ. Или по-точно: концепцията на управление на кокпита е доста изнервяща.Започваме от климатика: регулирането на температурата не може да бъде осъществено на тъмно, почти не може да бъде уцелено по време на шофиране и с което почти няма физическа обратна връзка – това доста намалява удоволствието от Cupra. Освен това навигационната система изглежда остаряла и ненадеждна, отвежда ви към задръствания и ви предупреждава да не минавате през свободни отсечки. Друго изнервящо нещо: ако водачът деактивира асистента за смяна на пътната лента, се сменя и изображението на скоростомера. После трябва отново да се върнете в първоначалния изглед на кокпита.
+ двигател, пътно поведение, темпо – харесва ни цялостният характер на автомобила. Седалките също са перфектни.
– при бързо каране разходът (А 98 Н) е наистина висок, системата за управление на кокпита е катастрофална, а навигацията – прекалено стара
CUPRA FORMENTOR VZ 2.0 TSI 4DR.
СТАРТ 26-ми май 2023 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 55 187 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 38 224 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,6 л А 98 Н/100 км

