Днес е конкурсът за красота: коя чаровница да изберем?


9
окт.
2018

НИЕ КАЗВАМЕ: ALPINE. Сядаш много ниско долу и се питаш: кое му е женското тук? Определено не и стилният микс между алуминий и карирани тапицерии, нито червеният стартов бутон на волана. Повече внимание привличат рифелованите бутони, които издават красив звук при натискане. И тогава се появява той. Онзи малък френски трикольор, умишлено разпръснат из вътрешното пространство. Трикольор на дръжката на вратата, флагът на турбото за душата – точно такова усещане трябва да дава един спортен автомобил. Сякаш Alpine се движи за и с цяла Франция зад гърба си. Като Жана Д‘Арк на асфалта – по женски луда. Естествено разбираемо е, когато хората се обръщат след нея на улицата. Тя притежава най-красивата задница – издължена и ниско изрязана – наподобяваща на тази на старото A110 и притежаваща стъклен капак, под който е разположен двигателят. Моторът не е скрит като при Porsche, а е изложен на показ. Човек си мисли, че вижда как 4-цилиндровият агрегат боботи. „Само 250 к.с.?“, попитах по време на презентацията. Това беше, преди да натиснем за първи път стартовия бутон и да събудим за лов 1,8-литровия двигател. Excusez, Alpine! Твоите 250 к.с. са достатъчни за екстремно вдигане на пулса – още повече че имат задачата да се справят само с 1103 кг. Седя върху седалките, които ме обгръщат като водолазен костюм. И управление, което може да завие на 90 градуса върху поставка за бира. Завърташ и готово. Особено пък когато управлението среща такова гъвкаво окачване. Тъй като сърцето на Alpine е разположено в средата на автомобила, общият танц в граничната зона бързо може да се превърне в танго за раздяла. Въпреки това обожателите се редят на опашка и са готови да платят хиляди евро, за да не чакат 15 месеца за първата „целувка“ с най-горещата красавица за това лято.

Тук Alpine цитира своя предшественик: да, тази красавица е внучка на A 110 от 1962 г.

Тук няма много за гледане. Превключване с бутони на централната конзола

Трикольор на вратата – тук той й отива. Щеше да е малко неловко, ако Porsche имаше в кокпита си знамето на Германия

Спортният бутон превключва и индикациите в състезателен режим – вляво със силата на ускорение

TEХНИЧЕСКИ ДАННИ НА ALPINE A110

Двигател 4 цилиндъра, турбо, средно, напречно Работен обем 1798 см3 Мощност 185 кВт (252 к.с.) при 6000 об/мин Макс. въртящ момент 320 Нм при 2000 об/мин Тегло (празен) 1103 кг 0–100 км/ч 4,5 сек Макс. скорост 250 км/ч Разход 6,2 л Емисии CO2 141 г/км Цена от 109 400 лева

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
Abt eCab

27
авг.
2017

AUTO BILD ще ви покаже тунингованите модели на Abt Sportsline.

Card image cap
Две BMW-та с по 1 цилиндър: малкото щастие

17
апр.
2017

Отдавна модел на BMW не е бил толкова малък, изгоден и икономичен: новият G 310 R иска да завладее градовете и нови клиенти. Точно както и преди 60 години чудото на паркирането Isetta

Card image cap
ВИЖ КАКВО МОЖЕ LADA!

17
май
2016

Стар руснак, който се опитва да бъде благороден? Казва се 4x4 Urban! Моделът разяснява своите аргументи пред Audi Q3

Card image cap
Клубът на супербързите: Ferrari GTC4 Lusso

9
авг.
2017

Ако искате да влезете в клуба на най-бързите автомобили, то моделът трябва да вдига поне 480 км/ч! Преглед на 73-те най-бързи и ексклузивни автомобили на света.

Card image cap
Audi RS 5 Coupe срещу Sport quattro: красавицата и звярът

21
сеп.
2017

Първото quattro впечатли света с неподозираните си възможности. Сравняваме най-мощната му модификация Sport quattro с неговия духовен наследник RS 5

Card image cap

В последния брой:

Архив >