Дизелът е много добър, но скъп

0508
2022

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

КОЛКО ГОРД БЯХ НАВРЕМЕТО! BMW! 320 (E30) с редови 6-цилиндров двигател! Във версия Touring! Шумният и тромав дизел 324td не беше никаква алтернатива, дори и в най-големия ми кошмар. А днес? Винаги се питам, когато взема за тест нашия 320d Touring от продължителните тестове: защо ли някой си купува бензиновия 320i? И двата за 4-цилиндрови. По отношение на мощността, култивираноста и надлъжната динамика са на едно и също ниво. Само, че двигателят със самовъзпламеняване осигурява една трета по-голям максимален въртящ момент (400 вместо 300 Нм). Забелязва се, когато от ниските обороти се налага да изпреварите камион – става и без кикдаун.  Освен това разходът на гориво е винаги с 2 литра по-малко в сравнение с колегите с бензинов мотор. Дизеловият вариант е по-скъп – струва с поне 6000 лв. повече от бензиновия събрат, което си е с 6,4 процента. Както и преди 35 години – тогава дори бяха 7,3 процента.

+ страхотно задвижване, добър комфорт на пътуване, прилично място, икономичен разход.

– висока цена, уредите не се четат оптимално, изображението не се избира свободно.

BMW 320d TOURING

СТАРТ 6-ти ноември 2020 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 66 626 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 93 387 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,1 л дизел /100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин