2022
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
КОЛКО ГОРД БЯХ НАВРЕМЕТО! BMW! 320 (E30) с редови 6-цилиндров двигател! Във версия Touring! Шумният и тромав дизел 324td не беше никаква алтернатива, дори и в най-големия ми кошмар. А днес? Винаги се питам, когато взема за тест нашия 320d Touring от продължителните тестове: защо ли някой си купува бензиновия 320i? И двата за 4-цилиндрови. По отношение на мощността, култивираноста и надлъжната динамика са на едно и също ниво. Само, че двигателят със самовъзпламеняване осигурява една трета по-голям максимален въртящ момент (400 вместо 300 Нм). Забелязва се, когато от ниските обороти се налага да изпреварите камион – става и без кикдаун. Освен това разходът на гориво е винаги с 2 литра по-малко в сравнение с колегите с бензинов мотор. Дизеловият вариант е по-скъп – струва с поне 6000 лв. повече от бензиновия събрат, което си е с 6,4 процента. Както и преди 35 години – тогава дори бяха 7,3 процента.
+ страхотно задвижване, добър комфорт на пътуване, прилично място, икономичен разход.
– висока цена, уредите не се четат оптимално, изображението не се избира свободно.
BMW 320d TOURING
СТАРТ 6-ти ноември 2020 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 66 626 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 93 387 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,1 л дизел /100 км