ДЕЙСТВИТЕЛНО ДОСТА СТРАНЕН ТИП


12
май
2019

Междинни резултати от продължителните ни тестове

ХОРАТА ОТ HONDA МОГАТ ДА ПРАВЯТ ДВИГАТЕЛИ. „1,5-литровият турбомотор се представя много добре и се усеща като атмосферен“, оцени го колегата Марио Пукшеч. 182-те конски сили се усещат обаче едва при 4000 оборота. Типично за Honda. При останалата част от автомобила пък оставате с усещането, че разработващите са се противопоставили на всички конвенционални решения. Системата за гласови команди е малко разсеяна, управлението на тъчскрийна е със странни менюта, а асистентът за дългите светлини се нуждае от ръчна подкрепа. за съжаление на лошия обзор назад не помага и камерата за заден ход с неособено добра резолюция. При окачването Civic ви дава избор между твърдо и много твърдо – някои хора го наричат спортно. Други пък ще се изнервят при пътуване на дълги разстояния. Особено странна е и CVT-трансмисия – така смятат някои. Ние не сме съгласни със скептиците и я признаваме за добра – превключва култивирано и притежава по-добър комфорт на потегляне от DSG.  

+ чувствително управление, изненадващо голям и практичен багажник

– малък резервоар (46 л), полусляп асистент за дългите светлини, твърдо окачване

Honda CIVIC 1.5 VTEC CVT

СТАРТ 6-ти ноември 2018 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 35 090 евро

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,0 л/100 км

АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 22 509 км

Още по темата

Card image cap
Mercedes E 400 Coupé срещу Audi S5 Coupé: Колко красиво неразумни!

20
май
2017

Те са прелъстителни, греховно скъпи и непрактични. Какви са талантите на мощните купета?

Card image cap
Chevrolet Silverado 5.3 V8: пикап за всякакви случаи

24
юли
2016

Развиващият 355 к.с. 5,3-литров V8 е най-предпочитаният двигател за Chevrolet Silverado. AUTO BILD изпробва американския пикап

Card image cap
Mazda CX-9: големият кораб минава

26
май
2016

Mazda се включва в премиум лигата със своя топмодел CX-9 – поне в САЩ. Нашият тест доказва, че SUV-ът има добри шансове за продажби и в Европа!

Card image cap

В последния брой:

Архив >