Спортна икона се среща с автомобилна икона: бившата футболна звезда на Манчестър Юнайтед става посланик на марката Maserati. В първия филм на Droga 5 Бекъм се качва на SUV-а Levante Trofeo.
Той е международна спортна легенда, филантроп, бизнесмен и трендсетър – тоест перфектното рекламно лице на Maserati: Дейвид Бекъм е новия посланик на автомобилната марка Maserati и трябва да я изстреля на върха в луксозния бранш през 21-ви век. „Марката се развива и оповести началото на нова ера“, заявява шефът на маркетинг-отдела на Maserati Паоло Тубито. Благодарение на непрестанния си подтик към иновации, страстта си и претенциите за уникален дизайн, брандът е тласнат към това да постави под въпрос собствения си статус. „Партньорството с Дейвид олицетворява всички тези добродетели“, смята Тубито.
Бекъм също вижда своето място в това партньорство. Според него Maserati е „легендарна италианска марка“, която „споделя моето разбиране за иновации и дизайн на най-високо ниво“. Първото действие, с което Maserati и Дейвид Бекъм демонстрират общите си разбирания, е филм със заглавието „Two of a kind“, в който Дейвид, шофирайки SUV-модела на марката, Levante Trofeo, пропуска всички важни срещи за деня – излъчвайки истинска радост.
По този начин се илюстрира, как Бекъм – който също както и повечето хора – е заложник във века на информационните технологии, но изживява кратък момент на бунтарство – нещо като микро-агресия срещу своя календар от срежи.
Рекламната кампания е дело на новата криейтив-агенция на Maserati Droga5 Лондон. Рекламният филм е сниман в Маями под режисурата на Хармъни Корийн.
Вижте рекламата тук: https://www.youtube.com/watch?v=Lj3uIX8C2W8&feature=emb_title