AUTO BILD България / Дебют за най-големия Х на BMW

Дебют за най-големия Х на BMW


17
окт.
2018

Първото BMW X7 комбинира ексклузивността и пространствения комфорт на модел от луксозния клас с характеристиките на Sports Activity Vehicle (SAV). X7 ще се произвежда в завода на BMW в Спартанбърг (САЩ). То ще бъде въведено на пазара през март 2019 година. С дължината си от 5151 мм, широчината от 2000 мм, височината от 1805 мм и междуосието от 3105 мм BMW X7 демонстрира хармонични пропорции и категорично се позиционира като нов върхов модел в семейството на BMW X. Изразителното му присъствие се осигурява от внушителната предна част с особено голяма бъбрековидна радиаторна решетка на BMW. BMW X7 серийно се оборудва с LED фарове. Опционалните BMW Лазерни светлини имат обсег на дългите светлини до 600 метра и се разпознават по сините Х-образни елементи вътре във фаровете.

Разточителността и гъвкавостта на интериора се подчертават от серийното оборудване на новото BMW X7 с три реда седалки и общо седем места за седене. На третия ред седалки двамата пътника се разполагат на пълноценни места за седене с подлакътници, поставки за чаши и USB интерфейс. Като опция средният ред се оборудва с две комфортни индивидуални седалки. Всички седалки се регулират електрически с натискане на бутон. В зависимост от нуждите вместимостта на багажника може да бъде увеличена от 326 до 2 120 литра.

BMW X7 серийно се оборудва с кожена тапицерия Vernasca, четиризонова автоматична климатична инсталация, троен панорамен стъклен покрив, както и вътрешно осветление включително Welcome Light Carpet и Dynamic Interior Light. Като опция се предлагат петзонова автоматична климатична инсталация, пакет Ambient Air, панорамен стъклен покрив Sky Lounge, ръчно изработени кристални апликации за уредите за управление, озвучителна система Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound и развлекателна система за задните места Professional. Design Pure Excellence.

Портфолиото от задвижвания, налично при въвеждането на пазара, включва един V8 бензинов двигател с мощност 340 кВт/ 462 к.с. при BMW X7 xDrive50i (няма да се предлага в Европа), един редови шестцилиндров бензинов двигател с 250 кВт/ 340 к.с. при BMW X7 xDrive40i (среден разход на гориво: 9,0 – 8,7 л/ 100 км; СО2емисии: 205 – 198 г/ км*), както и два редови шестцилиндрови дизелови двигателя със 195 кВт/   265 к.с. при BMW X7 xDrive30d (среден разход на гориво: 6,8 – 6,5 л/ 100 км; СО2 емисии: 178 – 171 г/км*) респективно 294 кВт/ 400 к.с. при BMW X7 M50d (среден разход на гориво: 7,4 – 7,0 л/100 км; СО2 емисии: 193 – 185 г/км*). Всички двигатели отговарят на нормата за вредни емисии Euro 6d-TEMP.

Всички двигатели серийно са комбинирани с осемстепенна трансмисия Steptronic. Тяхната мощност достига до асфалта или нестабилните терени с помощта на интелигентното задвижване на четирите колела BMW xDrive. То се отличава с управление с оптимизирана ефективност и подава повече мощност към задните колела. Допълнително повишение на динамиката на управлението се осигурява от М Спортния диференциал с електронно управляван блокаж на задния диференциал, който е сериен при BMW X7 M50d и опционален при BMW X7 xDrive50i и BMW X7 xDrive40i.

Серийното оборудване на BMW X7 включва адаптивно въздушно окачване на предната и задната ос с амортисьори с електронно управление. В зависимост от ситуацията височината на автомобила може да бъде променяна с до 80 мм с натискане на бутон, както и с BMW Display ключа. Освен това комфортът, пъргавината и офроуд възможностите могат допълнително да бъдат оптимизирани с опционалните системи за контрол на окачването. Допълнителна пъргавина и увереност осигуряват Интегралното активно кормилно управление и системата Executive Drive Pro с активна стабилизация срещу накланяне.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин