Две турбини и 571 „коня“ за новото Audi S8


2
юли
2019

Новият Audi S8 се отличава с прогресивен луксозен характер, съчетан с качествата на отлично трениран атлет, гарантирани от иновативните системи в областта на ходовата част. S8 e eдна особено впечатляваща нагледна демонстрация на това какво стои зад мотото „Прогрес чрез технология“. За задвижването отговаря двигател 4.0 TFSI – осемцилиндров агрегат с битурбо-пълнене, който генерира мощност 420 кВт (571 к.с.) и респектиращ максимален въртящ момент от 800 нютонметра. В съчетание с технологията MHEV автомобилът постига забележителна симбиоза между ефективност и комфорт, както и върхово представяне по всички показатели. За изключителната динамика на пътя се грижи комбинация от активно окачване с възможност за предикативна настройка спрямо състоянието на пътя, технология за динамично управление на четирите колела, както и задвижване на четирите колела quattro със серийно монтиран спортен диференциал. Със своите специфични дизайнерски елементи новият Audi S8 дава впечатляващ отговор на въпроса как една мощна лимузина може да покаже своята елегантност по най-ефектния възможен начин.

Впечатляваща мощ: задвижването
Свръхмощният агрегат под предния капак на Audi S8 е впечатляващ по всички параметри V8-двигател с технология Mild-Hybrid, който се отличава с фини маниери на работа, генерира максимална мощност 420 кВт (571 к.с.) и максимален въртящ момент 800 Нм и благодарение на битурбо-пълненето гарантира, че във всеки момент е в състояние да предложи върхово представяне. Максималната скорос т е ограничена по електронен път на 250 км/ч. Алуминиевият корпус на коляновия вал и специалното покритие на цилиндрите осигуряват намалено вътрешно триене. Автоматично управляваните клапи в изпускателната уредба гарантират незабравимо звуково изживяване.

Към емоцията и динамичните показатели на нивото на расовите спортни автомобили следва да бъдат прибавено изключителното ниво на комфорт и ефективност. Mild-Hybrid-технологията (MHEV) има сериозен принос за намаляването на разхода на гориво. Нейният 48-волтов ремъчен стартер-генератор и допълнителната литиево-йонна акумулаторна батерия позволяват движение в режим на „реене“ с деактивиран двигател, изключително бързо повторно стартиране на двигателя и преминаване в режим старт-стоп при значително по-висока спрямо досега скорост. По този начин в реална всекидневна употреба консумацията на гориво може да бъде намалена с до 0,8 литра на 100 километра. За допълнителна ефективност се грижи системата cylinder on demand, която отговаря за временното изключване на половината цилиндри в режими на частично натоварване, когато автомобилът не се нуждае от цялата си мощност. Технологията Active Noise Cancellation пък от своя страна посредством озвучителната система на борда на автомобила компенсира неприятните външни шумове и осигурява идеален акустичен комфорт.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >