Два съединителя и 300 „коня“ за новия Megane RS

Renault показа Megane RS с маскировка по време на Гран При на Монако. Компактният „спортист“ ще дебютира с 300 к.с. и четири завиващи колела


31
май
2017

В рамките на Гран При на Монако Renault „пусна“ хотхеча Megane RS да „завърти“ няколко обиколки по градското трасе. Зад волана беше пилотът от F1 Нико Хюлкенберг. Oфициалната премиера на модела обаче е насрочена за изложението във Франкфурт (14-24 септември).

Топверсията се очаква да генерира около 300 к.с. и да разполага с опционалните четири завиващи колела (4Control). При всички положения, подобно на Clio RS, и най-спортният Megane ще бъде предлаган само с 5 врати. За първи път Renault ще пусне Megane RS с трансмисия с два съединителя – клиентите обаче ще могат да избират и ръчна скоростна кутия. За спортната визия ще се грижат раздути калници, нови брони и големи джанти. Върху спортния Megane откриваме и типичните допълнителни LED-фарове, напомнящи за флагове на финала.

Нов двигател

2-литровият турбоагрегат на актуалния RS отива в историята. Причината – той не може да отговаря на по-строгите изисквания за разхода и за вредните емисии. Все още не е сигурно кой точно ще бъде моторът за новия модел. Възможно е „реджията“ да избере 1,8-литровия 4-цилиндров двигател от Alpine, друг вариант е изцяло нов 2-литров с турбо. Французите задължително искат с четвъртото поколение на Megane RS отново да бъдат най-бързи на Нюрбургринг в класацията за коли с предно задвижване. Очаква се моделът да се появи на пазара в началото на 2018

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >