2018
За изложението SEAM в Лас Вегас Chevrolet реши да електрифицира драгстера си. Легендарното Camaro Copo изоставя класическия V8 и го заменя с два електродвигателя. Американците са създали новата задвижваща система, отделяща нулеви вредни емисии, само за драг рейсинг. В двигателния отсек на eCopo, където по традиция „боботи“ V8, сега са поставени два електромотора BorgWarner HVH 250-150, които генерират общо 700 конски сили и 814 Нм. Те черпят енергия от четири 200-волтови модула, които съставляват първата 800-волтова батерия, създадена от Chevrolet (напр. Volt и Bolt EV работят на 400V).
Всеки от модулите тежи по 79 кг и те са разпределени по каросерията така, че да гарантират оптимален баланс (два в зоната на задните седалки и два – в багажника) – 56% от теглото се пада на задната ос. По данни на Chevrolet екодрагстерът се справя с традиционната четвърт миля за 9 секунди.
За 50-ата годишнина на Copo Camaro, което се появява за първи път през 1969 г. със 7-литров мотор, Chevrolet ще пусне и специална юбилейна версия в цвят металик Anniversary Blu. Ограничената серия от 69 екземпляра ще може да бъде поръчана с атмосферен 7- или 4,9-литров мотор или с 5,7-литров с компресор Magnuson.