Да ъпдейтваш автомобила през „облака” на Bosch

2809
2017

През следващите пет години пазарът на свързаната мобилност ще расте с почти 25% всяка година. Това означава, че продажбите в света ще се увеличат от 47 до 140 млрд. евро (източник: PwC). Като никоя друга компания в автомобилната индустрия Bosch притежава така необходимите сензори, софтуер и ноу-хау. Към днешна дата вече 1,5 млн. превозни средства са свързани, използвайки IoT софтуера на Bosch. Автомобилната свързаност превръща в реалност много услуги за мобилността. Колите ще се превърнат в персонални асистенти. „Шофирането вече не е просто управляване на автомобил. Със свързването на автомобилите с умните домове и офиси, ние ги превръщаме в жива околна среда“, каза д-р Фолкмар Денер, председател на Управителния съвет на Bosch.. Скоро свързаността ще означава, че превозното средство дигитално ще си урежда посещения в сервиза, актуализирайки софтуера дистанционно. Това ще позволи на данните от превозното средство да се актуализират сигурно и надеждно, по същия начин като приложенията на смартфоните сега. Ще бъде възможно и да се изтеглят допълнителни функции като търсачка за свободни паркоместа. Чрез дистанционното актуализиране на софтуера водачите ще имат възможност в бъдеще да преконфигурират своите автомобили. Bosch разработва свързани услуги не само за автомобила. С услуги като Coup – електрическия скутер за споделено пътуване, който революционизира градския трафик в Берлин и Париж, Bosch се превръща в доставчик на услуги за мобилността. Проучвания показват, че този пазар расте с 28% годишно в световен мащаб (източник: McKinsey).

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин