В кои модели ще се возите като крал?

Оставяме се да ни поглезят – в случая автомобили с кралски комфорт. Качване, движение, наслаждаване. Накрая може да има само един крал. Един тест на Волфганг Кьониг (от немски – „крал”)

1804
2017

Dacia Duster доказва, че евтините седалки не могат да бъдат най-добрите. Нейната гарнитура е добре скроена, но отпред креслата не се регулират по височина и отзад са с недостатъчна тапицерия – общо взето не са лоши, но и не особено приятни.

Няма рецепта за удобни седалки

Не, не съществува рецепта. Да направиш хубави и удобни седалки е въпрос на умения. Това, че Mercedes са успели да го постигнат в S 600, не ни изненадва. Както и фактът, че гъвкавите задни седалки на вановете са тесни. Приятен комфорт предлагат семплите седалки на Golf.

ТЕСТКРИТЕРИИТЕ

Комфортът не означава само окачване. Нещата са доста по-комплексни – повече от всяко друго качество на автомобила. Затова нашата оценка се базира на пет опорни точки, при което всяка от тях допринася еднакво за установяване на уюта.

ОКАЧВАНЕ

Как реагира то, с какво се справя – по магистралата, по лоши второстепенни пътища и при бавно движение в града?

СЕДАЛКИ

Разбира се те трябва да бъдат удобни за по-продължително време, да са щедро скроени и да се регулират достатъчно. Отпред и отзад, за всяка фигура.

ШУМ

Измерените стойности често са едно, а впечатлението от шума при движение – съвсем друго. Затова оценяваме и двете, също и отзад.

ФУНКЦИОНАЛНОСТ

Какво предлага климатичната инсталация? Стресира ли ви обслужването на автомобила? Трябва ли да се сгъвате много при качване и слизане? Ако функционалността не е на ниво, комфортът също страда.

УЮТ

Автомобилът е като всекидневната в жилището. Необходим ви е уют с високо качество и приятна външност. Това също допринася за добрия комфорт.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин