Да се движиш с пионер

1108
2024

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

ТОВА ОПРЕДЕЛЕНО НЕ СЕ ДЪЛЖИ НА АВТОМОБИЛА – при дълги пътувания с Toyota Mirai често се чувствате като Берта Бенц по време на нейното пионерско пътуване през 1888 г.: зареждане за три минути, пробег над 400 км – освен ако не шофирате с над 150 км/ч. Тогава става ясно, че водородната кола в крайна сметка е електрическа кола, която консумира електричество при движение с висока скорост. От гледна точка на автомобила техниката вече е силно развита и надеждна. За съжаление това не може да се каже за станциите за зареждане с водород (85 в Германия). В (добре направеното) приложение H2 на живо, по време на пътуване от Хамбург до Кобленц, можете да наблюдавате в реално време как целият район на Кьолн се превръща в празно петно ​​на картата – три станции са отменени почти по едно и също време. Поддръжката на станциите може да отнеме няколко дни. Всеки, който има две станции за зареждане на пътя си, може да поеме риска с Mirai. Самата кола е отличен седан, който ви приканва да се пътувате стабилно по права линия и с леки люлеещи се движения. Сервизните инспекциите обикновено струват около 600 евро. Само сервизната инспекция на 60 000 км беше значително по-скъпа поради смяната на филтъра на климатичната система: 1145 евро.

+ надежден, бързо зареждане, голям пробег, стабилност по права линия и комфорт на окачване от най-висок клас.

-. Ненадеждни станции за зареждане, оползотворяване на пространството, некачествени мокети, стара навигационна система, чувствителна боя

TOYOTA MIRAI

СТАРТ 9-ти август 2022 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 67 890 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 70 076 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 1,08 кг H2/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин