Да превключваш добре в Suzuki?

0103
2022

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

Турбо, ръчни скорости и голямо S на радиаторната решетка – това буди спортни спомени по Swift Sport.Миналата есен малкият „японец” завърши продължителния ни тест с отличен 6. Неговият наследник в автопарка ни за тестове на 100 000 километра Vitara притежава подобни гени. 1,4-литровият турбобензинов двигател е по-малка мощност (129 вместо 140 к.с.), но затова пък разполага интегриран стартер-генератор. С оглед на по-голямото тегло динамичните характеристики са съвсем прилични. Стегнатото окачване отиваше по-добре на Swift в сравнение с на Vitara. SUV можеше да реагира малко по-спокойно при преминаване през неравности на пътя. Най-големият недостатък е малко стачкуващата механична трансмисия при студено време. Още една причина, поради която да се радваме на предстоящото лято.

+ малък, лек и прегледен, приятна позиция на седене и за по-едри шофьори, приличен разход на гориво.

– реагира чувствително на страничен вятър, доста стегнато окачване, трудно превключване на предавките, остаряла инфотейнмънт система.

SUZUKI VITARA 1.4 BOOSTERJET ALLGRIP

СТАРТ 1-ви октомври 2021

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 32 150 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 19529 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,7 л А 95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин