Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ИЗГЛЕЖДА ВЕЧЕ ТРЯБВА ДА СВИКНЕМ С ЕЛЕКТРИЧЕСКАТА МОБИЛНОСТ: половината от тестовите ни автомобили вече не са с двигател с вътрешно горене. Безшумните електромобили отдавна са част от ежедневието на нашия тестови екип. Изцяло електрическият iX3 представлява премиера за нас. Той ще бъде първият електромобил, който по стара традиция на продължителните ни тестове ще бъде разглобен на части след изминаване на 100 000 километра. Затова и гледам на SUV-а малко по-критично. Баварският ласкател обаче ме плени със своите типични за BMW добродетели: превъзходна изработка, отлична настройка, едновременно комфортен и динамичен, с много добро управление на кокпита. С оглед на съотношението мощност-тегло (осем килограма на конска сила) динамичните характеристики са прилични. Единствено при монтирането на детско столче ми направи впечатление, че 4,70 метровият колос не предлага кой знае колко много място. Не особено щедрото място се дължи на факта, че електромобилът е базиран на платформа за модел с двигател с вътрешно горене. Най-късно при разглобяването ще установим, кое още може да бъде оптимизирано.
+ управлението, задвижването и окачването са с превъзходна настройка. Харесаха ни асистиращите системи.
– много тежък и внушителен, но затова пък вътрешното простарснтво не е особено просторно. Липсва преден багажник.
BMW iX3 M SPORT
СТАРТ 8-ми април 2022 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 75 490 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 11697 км
ТЕСТОВ РАЗХОД 21,4 кВтч./100 км
