2023
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
БЪРЗАМ ДА ГО КАЖА: харесвам този реагиращ линейно атмосферен двигател на Mazda (рядко срещан!) и оформлението на интериора на „японеца” от типа „Без нонсенс, моля!“. Макар, че нерядко са жертвали оползотворяването на пространството за сметка на формата – все пак има и по-просторни SUV-ове на тази марка. Атмосферният агрегат разгръща мощността си толкова хармонично, че някои колеги са написали в дневника на автомобила: „Къде са скрити тези 186 к.с.?“ На някои седалките им се струват миниатюрни, а окачването – прекалено спортно. Досегашният разход на гориво от 8,7 л А 95 Н/100 км е резултат от много изминати километри по магистралите. При все, че 6-степенната автоматична трансмисия с хидротрансформатор би искала да превключи по-рано на по-висока предавка. Една от USB-стачкува, иначе нямаме други ядове.
+ солидно качество, лесно управление на кокпита, атмосферен двигател с линейно разгръщане на мощността.
– доста спортно окачване, малък резервоар, чувствителен пиано-лак, автоматичните къси светлини не работят винаги прецизно.
MAZDA CX-30 e-SKYACTIV X
СТАРТ 24-ти септември 2021 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 850 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 68.000 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,7 л А 95 Н/100 км
