Грубо нещо във финия Opel


16
май
2019

ДИЗЕЛЪТ ОЗНАЧАВА ГОЛЯМ ВЪРТЯЩ момент – това например си личи доста при Opel Insignia. Докато бензиновата Insignia разполага със само 250 нютонметра (при 2000 об./мин) от 1,5-литровия 4-цилиндров мотор, 2.0 D е с 400 Нм. Така усещането при дизела е двойно по-впечатляващо. Натискате педала на газта и се наслаждавате. Всъщност дизелът е минимално по-бърз – изпреварва бензиновия при спринта до темпо 100 само с две десети от секундата. Минимална е и преднината му при максималната скорост. Освен това трябва да жертвате комфорта за по-голямата тяга.

Цялата информация е разпределена в три големи кръгли уреда
6,5 л/100 км при 170 к.с. – съвсем в реда на нещата. AdBlue за Eвро 6

В Insignia D работи дизелов двигател от старата школа; култивираността, шумът и вибрациите (особено при ниски обороти) придават на Insignia доста суров характер. Макар че шумовете са добре изолирани. Иначе 2-литровият бензинов мотор ускорява спокойно и надига глас единствено при развъртане, като леко дрънчи над 4500 оборота. Ако пресметнем техническите предимства и недостатъци на двете лимузини в пари, то балансът е срещу дизела. Икономичният 4-цилиндров мотор със самовъзпламеняване трябва да се движи доста (заради драстичната разлика в цените), за да си струва. Тоест над 30 000 километра годишен пробег. Така че струва си да си купите Insignia 2.0 D само ако изминавате наистина много километри. Ако искате повече фини маниери, то Insignia 1.5 Turbo е по-добрият избор.

ИЗВОД

И двата двигателя – с оглед на култивираността си – не подхождат на благородния вид на Insignia. Като цяло обаче бензиновият мотор демонстрира по-фини маниери. При среден годишен пробег той не е по-скъп. Нашата препоръка: бензиновият!

Още по темата

Card image cap
BMW X5 M – екстремният спортист

22
дек.
2015

Разработката на спортен автомобил винаги е борба със законите на физиката. Която е особено трудна, когато този спортист е SUV. И тогава успехът е още по-впечатляващ

Card image cap
Обновеното Peugeot 301: „лъвче” за народа

12
юни
2017

Бюджетният седан продължава да бъде очарователен с практичните си таланти – и вече е подобрен по отношение на свързаността и дизайна

Card image cap
SsangYong Tivoli: този автомобил е изненада

17
мар.
2016

Tivoli? Неособено популярно име – също както и марката SsangYong. Неизвестният „кореец“ обаче ни впечатли

Card image cap
Първи впечатления: Skoda Octavia Facelift

8
февр.
2017

Skoda направи фейслифт на Octavia - седанът и комбито получиха нова предница и модернизирана инфотейнмънт система

Card image cap
Polo номер 6 порасна!

30
авг.
2017

Тествахме 1-литровия 3-цилиндров мотор със 115 к.с.

Card image cap

В последния брой:

Архив >