2610
2018
2018
Тази седмица екипът на Григоров рейсинг тийм проведе предварителни тестове за рали „Идрия“ 2018 г, което ще се състои този уикенд в Словения.
Тестът се състоя на реновирания път към с. Годлево с подкрепата на община Разлог и Районно управление Банско. Изключително подходящо трасе за допълнителни настройки на техния автомобил Peugeot 208 R2 и доста по-различно от обичайното. Пътят е в перфектно състояние и много наподобява етапите на „Идрия“. Отборът отправя специални благодарности към кмета на община Разлог – инж. Красимир Герчев, кметa на с. Годлево – Величка Алуминова, началника на РУ Банско – гл. инсп. Иван Попов и началник ОП към същата община – Петранка Ушева.
Титулуваният състезател Григор Григоров споделя, че е имал належаща нужда от подобен тест, защото предстоящото рали в Словения е без шейкдаун, а самият той е направил дълга пауза поради тежкия битов инцидент на навигатора му Петър Сивов.
За рали „Идрия“ на дясната седалка до Григоров ще застане небезивестният Янаки Янакиев. Двамата бяха екипаж в едномарковия шампионат Hyundai Racing Trophy и дори спечелиха дебютния сезон на изданието.
За настоящите събития Григор споделя:
„Изключително съм радостен, че с Янаки ще седнем отново заедно в един кокпит. На теста почти не е имало нужда от сработване помежду ни, тъй като на него му е добре позната ситуацията с R2 автомобил. В пъти по-силни сме от преди, с много по-сериозни амбиции!“
Янакиев допълва:
„С удоволствие отново ще бъда част от Григоров рейсинг тийм. Въпреки че от доста дълго време не сме били екипаж, се надявам на едно добро класиране и да се слушаме един друг, както преди!“
Автомобилът на отбора ще бъде сервизиран от екипа на словенския пилот и техен партньор Рок Турк – „OPV Sport“. Надпреварата ще бъде една генерална репетиция за съвместните им отношения, които следва да продължат за сезон 2019. Рали „Идрия“ се очертава като едно сериозно предизвикателство пред Григоров рейсинг тийм основно заради дългата пауза на екип, но и с техничните си отсечки, с обща дължина 200 км, от които 78 – състезателни, и прогнозните лоши метеорологични условия, за които всъщност пилотът споделя, че могат да бъдат само в техен плюс!