2022
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
С УДОВОЛСТВИЕ СИ СПОМНЯМЕ за доброто старо време, когато работният обем на двигателя беше всичко, а даунсайзинг бе проклятие. Mazda върви определено в тази посока. Двигателят все още е 4-цилиндров, който изтръгва своите 186 к.с. от 2 литра обем – без турбина. Едно спокойно задвижване – особено с оглед и на автоматичната трансмисия с хидротранформатор. Разходът на гориво и шумът се повишават едва при пълно разгръщане на мощността. Настройката на окачването е комфортна, а седалките и тяхната позиция са удобни и подходящи за дълъг път. Въпреки притежаващото не особено добра обратна връзка управление, SUV-ът се придвижва сравнително спортно. Изнервящи са системата за гласови команди и малкият багажник. При външна дължина от 4,40 метра вместимостта на товарното пространство е между 422 и 1406 литра.
+ атрактивен дизайн, удобни седалки, добра изработка, лесно управление на кокпита с много бутони.
– висок разход на гориво на магистралата, малък багажник, не особено добра система за разпознаване на пътни знаци.
MAZDA CX-30 E-SKYACT. X
СТАРТ 24-ти септември 2021
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 850 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 39 555 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 7,9 л А 95 Н/100 км