Градски SUV за дълъг път

3105
2022

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

С УДОВОЛСТВИЕ СИ СПОМНЯМЕ за доброто старо време, когато работният обем на двигателя беше всичко, а даунсайзинг бе проклятие. Mazda върви определено в тази посока. Двигателят все още е 4-цилиндров, който изтръгва своите 186 к.с. от 2 литра обем – без турбина. Едно спокойно задвижване – особено с оглед и на автоматичната трансмисия с хидротранформатор.  Разходът на гориво и шумът се повишават едва при пълно разгръщане на мощността. Настройката на окачването е комфортна, а седалките и тяхната позиция са удобни и подходящи за дълъг път. Въпреки притежаващото не особено добра обратна връзка управление, SUV-ът се придвижва сравнително спортно. Изнервящи са системата за гласови команди и малкият багажник. При външна дължина от 4,40 метра вместимостта на товарното пространство е между 422 и 1406 литра.

+ атрактивен дизайн, удобни седалки, добра изработка, лесно управление на кокпита с много бутони.

–  висок разход на гориво на магистралата, малък багажник, не особено добра система за разпознаване на пътни знаци.

MAZDA CX-30 E-SKYACT. X

СТАРТ 24-ти септември 2021

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 850 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 39 555 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 7,9 л А 95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин