2021
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ИМЕТО „CROSS“ ще ви заблуди: макар и клиренсът и ъгълът на атака да са съвсем прилични, предпазната кора на дъното на автомобила е само пластмасова украса. Няма и двойно задвижване. Любителите на офроуда не са на правилния адрес с този Polo-SUV. Компактният модел с висока позиция на седене е по-скоро за приключения в града. Ярките бленди във вътрешното пространство са наистина смели за разбиранията на хората от Волфсбург. Нетипични са и много твърдата (не забравяйте, че цената на T-Cross в Германия е над 60 000 лв.!), както и прекалено нервният асистент за запазване на пътната лента, който постоянно ви приканва да хванете волана. Иначе пъргавият бензинов двигател е на ниво.
+ спокойно работещ 3-цилиндров мотор, добро оползотворяване на пространството, балансирано окачване, силен климатик.
– висока цена, твърда пластмаса във видимите зони, нервни асистенто за водача.
VW T-CROSS 1.0 TSI
СТАРТ 2-ри септември 2020 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 32 607 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 35 626 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,1 л А 95 Н/100 км