Градски модел извън асфалта


20
юли
2021

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

ИМЕТО „CROSS“ ще ви заблуди: макар и клиренсът и ъгълът на атака да са съвсем прилични, предпазната кора на дъното на автомобила е само пластмасова украса. Няма и двойно задвижване. Любителите на офроуда не са на правилния адрес с този Polo-SUV. Компактният модел с висока позиция на седене е по-скоро за приключения в града.  Ярките бленди във вътрешното пространство са наистина смели за разбиранията на хората от Волфсбург. Нетипични са и много твърдата (не забравяйте, че цената на T-Cross в Германия е над 60 000 лв.!), както и прекалено нервният асистент за запазване на пътната лента, който постоянно ви приканва да хванете волана. Иначе пъргавият бензинов двигател е на ниво.

+ спокойно работещ 3-цилиндров мотор, добро оползотворяване на пространството, балансирано окачване, силен климатик.

–  висока цена, твърда пластмаса във видимите зони, нервни асистенто за водача.

VW T-CROSS 1.0 TSI

СТАРТ 2-ри септември 2020 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 32 607 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 35 626 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,1 л А 95 Н/100 км   

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин