Градският спринтьор


16
апр.
2021

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

АВТОМОБИЛИТЕ ОСТАРЯВАТ БЪРЗО, особено, когато ги карат често и много голям брой водачи – като при AUTO BILD. А BMW i3 в гаража за тестови автомобили? То почти не е остаряло! От 2014 г. малкият бял електромобил със странен дизайн не се дава и ни осигурява удоволствие от шофирането. Оценката ни за това, как се управлява, се дава лесно – както в началото! Най-важното: какво е състоянието на батерията след безбройните дълги и кратки зареждания? Пи последната проверка при пробег 100 000 километра капацитетът на батерията бе 82 процента от оригиналния. След изминати до днес  124 568 километра батерията все пак стига за изминаването на 90 километра. Все пак нашият i3 от продължителния тест не е изцяло електрически – заради удължителя на пробега си. Деветте литра гориво, които дават възможност за пробег от 160 километра, ви осигуряват единствено спокойствие. В днешно време i3 си спестява малкия двигател с вътрешно горене, а батериите му са по-големи и по-добри. В малкия електромобил на BMW ми харесаха най-вече два режима: безшумното реене в съзнанието с убедителната мощност от 170 к.с. и спринтът, който радва децата на задната седалка.  Иначе бързо свикнах с малко твърдото и нестабилно возене на i3. Големите и тънки колела позволяват обръщане на посоката на малко пространство. Ако i3 не беше толкова скъп като употребяван, щях да си взема един.

+ малкият и бърз дизайнерски автомобил е идеалната градска кола за четирима.

– след седем години електрическият пробег е 90 километра.

BMW i3 REX (60 Ah)

СТАРТ 6-ти март 2014 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 46 250 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 124 568 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 17,3 кВтч./100 км 

Още по темата