Голям пробег, но тази автоматична трансмисия…


22
дек.
2020

Голям пробег, но тази автоматична трансмисия…   

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

РЕЗЕРВОАРЪТ Е ПЪЛЕН НАПОЛОВИНА, но Focus успява да измине в края на един дълъг работен ден оставащите почти 400 километра обратно до редакцията без да спира за зареждане. Минималната жажда на мощния дизелов двигател е причината, това да бъде възможно. Резервоарът побира 47 литра, а въпреки това Ford няма да ви създава грижи по отношение на пробега. Ще обобщя част от коментарите в дневника на автомобила: водачите се радват на ниската позиция на седене, както и на стегнатото, но не и прекалено твърдо окачване; фотографите пък на многото място за оборудването им (максимална вместимост на багажника 1653 литра). Единствено 8-степенната автоматична трансмисия от време на време работи не особено прецизно, така че някои колеги я помислиха за автоматична с два съединителя.

+ приятна позиция на седене, култивиран двигател с достатъчна мощност и нисък разход на гориво

– автоматичната трансмисия придърпва като предавателна кутия с два съединителя, комфортът на возене можеше и да е по-добър.

FORD FOCUS TURNIER

СТАРТ 17-ти ноември 2019 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 610 евро

АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 60 372 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 5,9 л дизел/100 км

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин