2021
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ВСЪЩНОСТ ПО-МАЛКО Е ПОВЕЧЕ ДОСТА РЯДКО – недейте да се заблуждавате. По-малко обаче може да бъде достатъчно. Например като в случая с дългия 4,11 метра T-Cross. Малкият SUV на концерна VW се движи изненадващо уверено и достатъчно комфортно – макар и с 18-цолови джанти. От една страна това се дължи на модерната база, по-късата форма на платформата за модели с напречно разположен двигател (MQB-A0), а от друга на пъргавия 3-цилиндров мотор, който разполага със 115 к.с. (в момента с 5 к.с. по-малко) и си партнира чудесно с мотивираната 7-степенна автоматична трансмисия DSG. заради регулиращата се по дължина задна седалка отзад могат да пътуват дори и по-едри пасажери или пък да натоварите повече покупки в багажника. По-малко бихме желали единствено по отношение на цената.
+ много добро оползотворяване на пространството, зряло пътно поведение, пъргав двигател, лесно управление.
– прекалено висока цена за SUV на базата на Polo. А интериорът има прекалено много твърда пластмаса за тази цена.
VW T-CROSS 1.0 TSI DSG
СТАРТ 2-ри септември 2020 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 32 607 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 32 249 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,1 л А 95 Н/100 км