2024
Перфектното семейно щастие: с цялата челяд на борда в голям SUV. Ще ви представим пет употребявани големи модела
Семейните автомобили отдавна не се наричат Chrysler Voyager, Kia Carnival или VW Sharan. Макар вановете да са непобедими по отношение на оползотворяване на пространството и гъвкавостта, междувременно те не са на мода. Бяха изместени от големите SUV-ове, които комбинират имидж и стил с практичност и място.
Нашите пет кандидата се предлагат и с трети ред седалки – хубаво е да се знае, ако ви потрябват. Феновете на приключенията също ще останат доволни: двойното задвижване също е част от оборудването им. Най-важните предимства на тези семейни SUV-ове: всички те са с комфортна настройка, гъвкави са и са сравнително икономични с дизелови двигатели. Вижте нашите кандидати!
Nissan X-Trail
Период на производство: от 2014 до 2022 г.
мощност: 130 до 177 к.с.
цени: от 26 000 лв.
След като влезете в автомобила, ще се впечатлите от Nissan X-Trail. На външен вид произвежданият от 2014 г. „японец” прилича на своя по-малък брат Qashqai, като по тази причина изглежда по-малък, отколкото е в действителност. С отделно регулиращите се и настройващи се по отношение на наклона задни седалки, огромният багажник (2000 литра максимална вместимост) и опционалният трети ред седалки моделът е силно препоръчителен за семействата.
Ако возите често цялото семейство на борда, то по-добре изберете разполагащия с поне 150 к.с. дизелов вариант 1.7dCi. Най-модерният от трите дизелови агрегата се предлага в продължение на само 2 години и стартира на цени от 36 000 лв. Още по-мощен е 2.0 dCi (177 к.с., 32 000 лв.), който може да тегли ремаркета с тегло до 2 тона. В сравнение с тях двата бензинови варианта с работен обем на двигателя 1,3 и 1,6 литра изглеждат малко немощни. През есента на 2017 г. има фейслифт, който подобрява X-Trail преди всичко по отношение на инфотейнмънт системата и асистентите за водача.
Слаби места: корозията се разпространява рано. По частите на окачването не е непременно критична, но при ауспуховата уредба може да доведе до смяна след по-малко от осем години. Турбокомпресорът на 1.6 dCi се счита за уязвим, нерядко още преди пробег 100 000 километра се стига до дефекти. Освен това X-Trail трябва да посещава сервиза за инспекция всяка година. Проверете, дали предишният собственик е спазвал това.

