2019
От лансирането си през януари 2019 г. Citroën C5 Aircross SUV надмина 100 000 продажби. Резултат, който нарежда модела на трето място по реализация сред леките автомобили на марката в световен мащаб (след C3 и C3 Aircross SUV). От началото на годинат, на SUV автомобилите на Citroën се пада повече от една от всеки четири продажби на марката в световен мащаб. Във Франция Citroën C5 Aircross SUV се позиционира като втория най-продаван от началото на годината SUV в сегмент C.
Този успех допринася значително за динамичното развитие на Citroën, марката с най-голям ръст на продажбите сред 12-те най-продавани в Европа автомобилни марки (30 страни) от началото на годината.
Популярността на Citroën C5 Aircross SUV се дължи основно на дизайна му, на забележителните му модулност и комфорт, постигнат благодарение на патентованото окачване Progressive Hydraulic Cushions и иновативните седалки Advanced Comfort Seats, както и на 20-те технологии в помощ на управлението, които предлага. А доказателство за привлекателността му е богатата палитра от варианти, която се продава, като приблизително една от всеки две поръчки за модела е за най-високото ниво на оборудване (Shine).
Търговската динамика на Ситроен ще продължи и ще се засили през 2020 г., благодарение на навлизането на марката в Индия, където C5 Aircross SUV ще бъде първият продаван модел на Citroën, както и на лансирането на C5 Aircross SUV Hybrid,версията хибрид с възможност за презареждане (PHEV).