Големият SUV на Citroën става хибрид


22
сеп.
2018

На автомобилноto изложение в Париж Citroën представя новия C5 Aircross SUV Hybrid Concept, предшественик на хибридната версия на големия SUV C5 Aircross, която ще излезе в началото на 2020 година. Първият Citroën със зареждане от контакта, първи опус на офанзивата „Low Emission Vehicle” (LEV) на марката, която ще лансира оферта LEV всяка година от 2020 г. нататък, в съответствие с целта за 100% електрифицирана гама до 2025 г. Марка, вдъхновена от своите клиенти, която ще предложи във всеки от сегментите и на всички пазари електрически автомобил в сърцето на пазара, възможно най-адаптиран към съответна употреба, ултра-насочен към по-гъвкави оферти. Новата технология PHEV на Citroen C5 Aircross Hybrid Concept допълнително подсилва водещата сила на марката като флагман и добавя ново измерение към програмата Citroën Advanced Comfort с:

  • Ново преживяване на комфорта с име Citroën, с превключване на електрически режим (ZEV), съвсем плавно, „меко“ и тихо, качества, които ще подчертаят още повече комфорта на новия C5 Aircross SUV.
  • Безпрепятствена електрическа мобилност: до 50 км за ежедневна употреба в режим ZEV и комфорт на двигател с вътрешно горене (ДВГ) при дълги пътувания, с овладяна обща цена за ползване.
  • Удоволствие от шофирането, осигурено от комбинация бензинов двигател PureTech с мощност 180 к.с. и електромотор с мощност 80 кВт, предлагащ незабавно въртящ момент, в съчетание с автоматична скоростна кутия e-EAT8, за системна мощност от 225 к.с.
  • Технология от висок клас, предназначена за лесна употреба: автоматично управление на режима, лесно зареждане, интуитивна информация, запазена модулност на интериора.

Бъдещата версия PHEV на C5 Aircross, която ще излезе на пазара в началото на 2020 г, ще бъде първият модел PHEV Citroën, част от стратегията „Core Model Strategy“, чиято цел е 80% електрификация на гамата до 2023 г. и 100% до 2025 г. След C5 Aircross всички нови модели, които ще бъдат лансирани, ще имат и електрическа версия, което е знак за ангажираност на марката към отговорния енергиен преход. Тя ще има за цел да предложи на най-голям брой клиенти адаптирани предложения за тях в зависимост от ежедневните им нужди.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >