2017
HONDA: ИНТЕЛИГЕНТЕН ТИП – И ВЪПРЕКИ ТОВА ТОЛКОВА СПОРТЕН
Тук ще си спестим погледа под ламарините – включително безкрайно дългите обяснения за хибридната система. Защото високотехнологичното задвижване с пакети акумулатори в дъното, електромотори на предната и задната ос включително променливо двойно задвижване, както и „напомпаният“ от два турбокомпресора 3.5 V6 ви карат да мислите, че всичко е ужасно сложно – но не е така. Процедурата е следната: пипате бутона D, натискате газта – и Honda се изстрелва напред. След това полуелектрическият болид поддържа скорост, която може и да не е толкова висока колкото при конвенционалните му конкуренти. Но тази скорост се поддържа по неочаквано щателен начин. V6 работи по-грубо от очакваното, живее преди всичко от „системния си въртящ момент“ чрез брутално будни междинни ускорения. Но спирачките можеха да работят по-ефективно, а предните колела да имат по-добро сцепление. И още нещо – бихме искали Honda да е малко по-изгодна. NSX струва почти два пъти повече от (по-бързия) Corvette.
Honda NSX
При цялата нападателност не е забравено и за дизайна. Може да се движи и с вратите напред въпреки двойното задвижване и електрическата помощ. Превключвателят (долу) активира режимите на движение, V6 с „малък“ работен обем („само“ 3,8 литра) може да бъде и брутален. Бихме искали спирачките да работят по-агресивно.