2017
BMW M550i: КОМФОРТНИЯТ
Усещането е, че BMW Серия 5 изобщо не забелязва тази скорост. Битурбо двигателят ускорява двутонната лимузина за по-малко от 15 секунди до 200 км/ч. След това BMW се движи с 2750 об./мин в най-лявата лента и харчи изненадващо малко бензин – 16,9 литра. В същото време лежи стабилно на пътя, вози първокласно и е почти безшумно – в интериора проникват само леки звуци от гумите. Единствената ни критика: кормилното управление можеше да е по-директно при движение направо.
462 к.с.
Макс. скорост: 250 км/ч
Разход при 200 км/ч: 16,9 л/100 км
Dodge RAM: ИЗНЕНАДВАЩИЯТ
„Американец“ на германски аутобан? Та те знаят само своите Highways с ограничение 55 мили/час. Но съвсем не е така! Dodge се справи чудесно с европейските условия. Спринтира с рев и сякаш без никакви усилия до 195 км/ч. Какво стана, защо не 200? Не, спира го електронният ограничител, това е максимално допустимата му скорост в Германия. Колосът се движи неочаквано тихо през насрещния вятър – на осма предавка се чуват предимно шумове от гумите. По отношение на разхода си е типичният стар „американец“: 35,1 литра на 100 километра, това е най-високият разход в теста!
401 к.с.
Макс. скорост: 195 км/ч
Разход при 195 км/ч: 35,1 л/100 км
Lexus IS 300h: НАПРЯГАЩИЯТ СЕ

Запомнящо се „лице“, специално задвижване: хибридната система не пасва на „препускането“ по магистралата
Японецът е един малък мошеник. Километражът му избързва драстично (липсват 8 км/ч до „истинските“ 200), частично електрическото хибридно задвижване вдига голям шум на лявата лента, а от 160 км/ч нагоре високият въртящ момент на втория двигател почти не се усеща. За сметка на това лежи на пътя много уверено и при 200 км/ч, стабилен е по курса. Но разходът на гориво показва как бързите отсечки по магистралата стресират хибридното задвижване: 20 литра на 100 километра.
223 к.с.
Макс. скорост: 200 км/ч
Разход при 200 км/ч: 20,0 л/100 км