„Гледан“ Golf 7 GTI на под 100 000 км с цена трепач


19
авг.
2020

Седмото поколение (Typ AU) на Volkswagen Golf се появи на пазара през есента на 2012. През 2013 последва спортният вариант GTI. С 220 конски сили той доставяше истинско удоволствие на водача си – което се дължеше основно на фантастичния 2-литров 4-цилиндров двигател, който работеше най-добре в тандем с 6-степенна ръчна трансмисия. Нейният лост изминаваше суперпрецизно по пътя на предавките си. А въпреки спортния си характер моделът запазва всестранните си таланти, характерни за всеки Golf. В германския град Йестебург (федерална провинция Долна Саксония) в момента на изгодната цена от 14 777 евро се предлага Golf 7 GTI 2.0 TSI набор 2015. В годината си на производство моделът с базово оборудване се е търгувал за 30 000 евро – или двойно повече.

Белият GTI е само на 83 806 километра. Неговият 2-литров редови 4-цилиндров двигател генерира 220 к.с. и ускорява компактния хечбек за 6,5 сек от 0 до 100 км/ч. Максималната скорост е 246 км/ч, а предавките се сменят ръчно. Според данните в обявата колата е имала само един предишен собственик. Golf-ът е щедро оборудван и разполага с 2-зонов автоматичен климатик, навигация и аудиосистема със субуфер. Многобройни асистиращи системи като парктроник, предупреждение за умората и темпомат също са на борда. Спортният пакет със спортни седалки и алуминиеви джанти подчертава динамичния характер на GTI. Като цяло, автомобилът прави впечатление на много грижливо обгрижван. Прегледът на му в Германия ще изтече в края на този месец, но търговецът обещава подновяване при покупка.

EA888 – при споменаването на този код на двигателя много (бивши) собственици на модели от VW Group им избива студена пот. Вината за лошия имидж на агрегата са редица дефекти, причинени от разтегнатите ангренажни вериги. Освен това дефектните маслени сегменти с времето започват да водят до ужасяваща консумация на масло. При Golf 7 GTI обаче се поставя третото поколение от това семейство двигатели, при което типичните слабости на агрегата са отстранени, най-вече веригата е по-солидна. Разбира се, при подобни автомобили винаги се крие рискът от проблеми, дължащи се на прекалено динамично шофиране. Но като цяло, оценките на TÜV за модела са предимно положителни. Няма критични заключения относно окачването и кормилната уредба – но при пружините и амортисьорите процентът дефекти е над средния.

Проверяващите в повечето случаи са възхитени от осветителната уредба. Къси/дълги, задни светлини – Golf се представя значително по-добре от повечето от тестваните автомобили почти навсякъде. Въпреки това много собственици на Golf 7 се дразнят от замъглените ксенонови фарове (вижте да как да ги оправите). Ако е твърде мокро, от TÜV се оплакват. Износени, ръждиви и изкривени спирачни дискове се срещат твърде често при Golf 7. Това е малко дразнещо, иначе по отношение на функционирането на спирачната системата Golf се представя добре, спирачните тръбопроводи са солидни.

РАЗГЛЕДАЙТЕ ОЩЕ ОБЯВИ ЗА УПОТРЕБЯВАНИ VW GOLF 7

Още по темата