„Газпромнефт Лубрикантс“ с ръст в продажбите на маслата G-Energy


20
февр.
2019

„Газпромнефт Лубрикантс“, компанията, оперираща с петролния бизнес на „Газпромнефт“, увеличи продажбите си на премиум маслата с марката G-Energy с 12% до 52 хил. тона до края на 2018 г.

Общият обем на продажбите се е вдигнал с 21% и възлиза на 703 хил. тона. Продажбите в Русия са нараснали до 479 хил. тона (+26%), а на международния пазар до края на 2017 г. са се увеличили до 224 000 тона (+11%). Понастоящем компанията разчита на 300 дистрибуторски компании, но освен тяхната дейност роля за успеха играят също разширяването на продуктовата гама и навлизането на нови пазари. През 2018 г. продуктите на компанията са били продавани в 78 страни, сред които Сингапур, Танзания, Непал и Пакистан.

Проектът на компанията G-Energy Service се развива бързо и в момента мрежата на сервизните центрове включва 170 обектва в 16 държави. Около 360 000 шофьори са сменили маслото си в партньорската мрежа през 2018 г.

Александър Трухан, генерален директор на „Газпромнефт Лубрикантс“, коментира:

„Постоянният растеж в продажбите на премиум смазочни масла позволи на компанията да постигне стратегическите си цели две години по-рано от заложеното в плана. Това стана възможно благодарение на развитието на бизнеса с масла на компанията, уголемяването на продуктовата гама, модернизацията на производствените мощности и прилагането на съвременни екологични и индустриални стандарти за безопасност.“

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >