В Jag дизелът е по-финият вариант


27
мар.
2017

ДИЗЕЛОВ МОТОР в Jaguar? Shocking, английските благородници вероятно няма да са доволни. Джентълмени, нямате основание за мрънкане. 3-литровият V6 е по-доброто задвижване за финия Jaguar и осигурява подобаващо придвижване.

300 к.с. и 700 Нм са в полза на това твърдение, а битурбото помага на XF за доста впечатляващи динамични характеристики. Двигателят работи хармонично и спокойно, като при необходимост избухва мощно и си партнира чудесно с 8-степенната автоматична трансмисия на ZF. С елегантното си и сдържано поведение той би подхождал и на някой лондонски клуб на джентълмените.
Бензиновият агрегат – 3-литров V6 компресорен, е от впечатляващ калибър със своите 340 к.с. и 450 Нм, но е от различна порода. Мощният и пъргав мотор ускорява спортно петметровата лимузина и осигурява голямо удоволствие от шофирането със своя темперамент.

Фина работа – той също е препоръчителен. Всъщност има обаче един проблем: много е лаком. Още по време на теста разходът му бе 11,2 литра – прекалено много. А това е само половината истина – на бързи отсечки по магистралата разходът му се качи на 20,8 литра. Затова пък дизеловият мотор харчеше 7,3 литра по време на теста, а като Prestige 30d струваше 122 030 лв. – с 1300 лв. по-малко от 35t (123 380 лв.).

СЪС СТИЛ И ВКУС

Jag е благородно обзаведен, с уреди вместо с дисплеи, 10,2-инчов тъчскрийн на навигационната система, прибиращ се превключвател на автоматичната трансмисия. 3-литровият V6 дизелов двигател (вляво) ни се понрави с мощта и култивираността си.

ИЗВОД

ИЗНЕНАДА, НАЛИ? В елегантния и луксозен Jaguar XF дизеловият агрегат подхожда повече. Мощен, култивиран, спокоен. Бензиновият е фин и спортен, но е доста лаком.

Още по темата

Card image cap
Автомобилът, който винаги сме препоръчвали: Subaru Legacy Station Wagon (1989–1999)

22
окт.
2017

Двойното задвижване и надеждността не бяха достатъчни. SubaruLegacyтака и не успя да стане особено популярен автомобил

Card image cap
Първи впечатления: Opel Insignia Grand Sport

29
апр.
2017

Insignia Grand Sport е новият флагман на Opel. Елегантният модел се представи убедително по време на тестовете: красив дизайн, много място, отлично задвижване, модерни екстри.

Card image cap
Porsche-то за татковци

31
окт.
2017

За бързащите хора с необходимост от голям багажник от Porsche направиха комби. Неговото име е Panamera Sport Turismo, а ние го тествахме

Card image cap
Smart fortwo Cabrio: повелителят на ветровете

28
ян.
2016

Новият Smart fortwo Cabrio е станал значително по-зрял. При свален покрив той се превръща в закачлив модел за шофиране с вътър в косите

Card image cap
Продължителен тест: 100 000 км с Ford Kuga 2.0 TDCi 4×4 Titanium

22
окт.
2016

С компактния си SUV Ford иска да завоюва пазарни позиции, но в продължителния тест Kuga се задъха малко преди върха

Card image cap

В последния брой:

Архив >