В Jag дизелът е по-финият вариант

2703
2017

ДИЗЕЛОВ МОТОР в Jaguar? Shocking, английските благородници вероятно няма да са доволни. Джентълмени, нямате основание за мрънкане. 3-литровият V6 е по-доброто задвижване за финия Jaguar и осигурява подобаващо придвижване.

300 к.с. и 700 Нм са в полза на това твърдение, а битурбото помага на XF за доста впечатляващи динамични характеристики. Двигателят работи хармонично и спокойно, като при необходимост избухва мощно и си партнира чудесно с 8-степенната автоматична трансмисия на ZF. С елегантното си и сдържано поведение той би подхождал и на някой лондонски клуб на джентълмените.
Бензиновият агрегат – 3-литров V6 компресорен, е от впечатляващ калибър със своите 340 к.с. и 450 Нм, но е от различна порода. Мощният и пъргав мотор ускорява спортно петметровата лимузина и осигурява голямо удоволствие от шофирането със своя темперамент.

Фина работа – той също е препоръчителен. Всъщност има обаче един проблем: много е лаком. Още по време на теста разходът му бе 11,2 литра – прекалено много. А това е само половината истина – на бързи отсечки по магистралата разходът му се качи на 20,8 литра. Затова пък дизеловият мотор харчеше 7,3 литра по време на теста, а като Prestige 30d струваше 122 030 лв. – с 1300 лв. по-малко от 35t (123 380 лв.).

СЪС СТИЛ И ВКУС

Jag е благородно обзаведен, с уреди вместо с дисплеи, 10,2-инчов тъчскрийн на навигационната система, прибиращ се превключвател на автоматичната трансмисия. 3-литровият V6 дизелов двигател (вляво) ни се понрави с мощта и култивираността си.

ИЗВОД

ИЗНЕНАДА, НАЛИ? В елегантния и луксозен Jaguar XF дизеловият агрегат подхожда повече. Мощен, култивиран, спокоен. Бензиновият е фин и спортен, но е доста лаком.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин