В НОВИЯ НИ БРОЙ 6/2019 ЩЕ НАМЕРИТЕ


30
май
2019

Продължителен тест на Renault Megane TCe 130 GT-Line

При над 100 000 километра Renault Mégane ни впечатли с върхово качество в продължителния тест. Дразнеше ни само трудното управление

НЕ Г О ПОСРЕЩНАХМЕ СТУДЕНО, КОГАТО НА 7 октомври 2016 година стартира продължителният му тест в AUTO BILD. Просто Renault Mégane TCe 130 GT-Line изглеждаше наистина прекрасно. 18-цолови джанти и красив син цвят отвън, елегантни спортни седалки вътре. Както и светлинна графика отзад, „която винаги ми е приятно да видя отново“, както отбеляза колегата Щефан Пулс в бордовия дневник. Да, очакванията бяха големи. Ще успее ли Renault да се представи добре след провала в продължителния тест на Clio? Поне по отношение на уюта това не изглеждаше като някакъв проблем особено в нивото на изпълнение GT-Line. То включва голяма навигационна система, радар за поддържане на дистанция, автоматична трансмисия и турбодвигател със 132 к.с.

В РАЗГАРА НА МОТОСЕЗОН 2019

Приложение на двуколесни с много модели

 

Тест на „звездния“ дизелов хибрид

В Mercedes E 300 de среща си дават високоефективен дизелов агрегат и модерен Plug-in хибрид

МЕДИТАТИВНА ТИШИНА, ТАМ, КЪДЕТО иначе дизеловият двига- тел ръмжи на празен ход. И дори при потегляне моделът на Daimler издава само нежно жужене. Пожелателно мислене? Далечно бъдеще? Има ни нещо на слуха? Нищо подобно – три пъти погрешно предположение. Седим в новия Mercedes E 300 de. Дизелов модел с вграден електромотор. Освен това има батерия и кабел за зареждане. Тоест дизел, който може да се движи изцяло на електричество. И да превърне таксиметровите стоянки в източници на тишина. За целта му помагат четири режима на движение. Hybrid регулира автоматично взаимодействието между всички компоненти. Charge зарежда попътно батерията.

 

Добрите неща не са непременно скъпи

Като употребяван автомобил Ford Fiesta е препоръчителен модел за начинаещи шофьори. Има някои неща, на които трябва да обърнете внимание

ПОТЪРСЕТЕ В GOOGLE „ К О ЛИ З А НАЧИНАЕЩИ“ и вижте резултатите, които ще се появят. Със сигурност там някъде в челото ще е и Ford Fiesta, наричана с любов от притежателите си FoFi. Бързо става ясно защо новите притежатели на шофьорски книжки избират за автомобил малката кола от Кьолн: FoFi е постоянна величина в своя сегмент от 1976 г., счита се за изгодна, солидна и лесна за поддържане. Така или иначе Ford се цели в младите клиенти с дизайна на произвежданото между 2008 и 2017 г. поколение JA8. За нашия тест на употребявани автомобили сме избрали базовия бензинов мотор с 60 к.с., година на производство 2011 г.

 

Репортаж от Mille Miglia

Веднъж в живота! Ако получите шанс, то непременно трябва да участвате на Mille Miglia. Главният редактор на германския AUTO BILD Том Дрекслер кара на ралито през тази година

„ПЪЛНА ГАЗ, НАДЯСНО, НАЛЯВО, ХЛЪЗГАВ път, здраво спиране, край, свършено е с нас.“ Останали във вечността думи на Денис Дженкинсън, автомобилен журналист, навигатор на Стърлинг Мос, по време на рекорда му на Mille Miglia от 10 часа и 7 минути, поставен с Mercedes 300 SLR. 64 години по-късно си задавам въпроса: дали едно рали на олдтаймери може да бъде митично? Дори и до днес? Наистина ли? На мнозина автомобилите им смърдят. Те пречат. „Който иска да преживее въодушевлението, предизвикано от автомобилите, трябва да се вгледа в радостните лица на публиката отстрани.“ Това казва шефът на VW Херберт Дийс (60). Или по-добре казано: той го изкрещява. Тъй като автомобилът, с който участваме на Mille, е брутално шумно Bugatti Typ 35 без покрив. Състезателен автомобил от 1927 г., с 8 цилиндъра, компресор, десен волан, междинна газ при превключване на предавките.

Още по темата