В НОВИЯ НИ БРОЙ 2/2019 ЩЕ НАМЕРИТЕ

3001
2019

 

Решава V

Тези три премиум компактни модела са наистина препоръчителни като употребявани заради малката си възраст. Един от тях се представи доста добре в доклада на TÜV

БИТКАТА МЕЖДУ ТЕЗИ ТРИМАТА ДАТИРА ОТ 2012 г., когато на автомобилния салон в Женева бяха показани третите поколения на Audi A3 и Mercedes A-клас. BMW Серия 1 (F20) се бе появил половин година по-рано на пазара. С новия си по онова време динамичен дизайн A- клас трябваше да скъса с имиджа на пенсионерски автомобил, наложен от високите предни две поколения на модела. Това не бе единствена- та наследствена обремененост на Benz-а с код W 176. От появата на първия A-клас феновете на марката недоволстваха, че малкият модел на Mercedes с напречно разположен двигател и предно задвижване не е достоен да носи звезда в емблемата си. Освен това проблемите с качеството на W 168 и W 169 също разваляха картината, особено при ръждата. Всъщност проблемите с корозията бяха типични за марка- та. Нетипично за масов модел на Mercedes бяха тясното вътрешно пространство, стегнатото окачване и доста чувствително реагиращото управление. Единствено появилата се на по-късен етап версия АMG A 45 малко разби илюзиите за пенсионерски автомобил, стигайки до другата крайност. Но пък именно с тези качества трябваше да бъде атакувана конкуренцията.

 

Моите 24 часа с 1500 к.с.

Дъжд, мъгла, нула градуса. И точно в този ден получих възможността да тествам в продължение на цял ден струващото три милиона евро Bugatti Chiron – какво приключение!

 

ПОНЕ ВЕДНЪЖ ДА ДАДЕШ ПЪЛНА ГАЗ. Веднъж да ускориш от място за 2,5 секунди до 100 км/ч. Поне един път да преживееш 1500 к.с. и 1600 Нм. За целта са приятелите, синовете, зъболекарят и човекът от фитнеса. При качване на предната дясна седалка те се усмихват радостно, докато коланът щракне в ключалката. Двигателят стартира, а водачът натиска педала на газта. 20 удара на сърцето по-късно физиономиите са побелели, стоическият поглед е леко разфокусиран, а телата на някои треперят от главата до петите.

 

ТОЗИ ПИКАП НИ ГРАБВА

Една румънска семейна фирма е разработила за Renault версия на Dacia Duster с товарна повърхност. Нашата молба: пуснете бързо на пазара този пикап!

АКО САМ НЕ СИ ПОМОГ НЕШ, НЯМА КОЙ ДА ТИ помогне. Стелиан Йон се занимава малко след 1989 г. с продажбата на румънския офроуд модел Aro в Източна Германия. С неособен успех – производителят фалира. Както много други предприятия от Източния блок по онова време. Затова Йон създава своя собствена фирма. Заедно с партньора си от Тюрингия той основава Romturingia, германско-румънско предприятие за производство на специални автомобили. Сега фирмата е собственост само на Йон. Сега човекът превръща модела Dacia Duster в пикап – с помощта на Renault. Работните помещения на Romturingia се намират на около 40 километра северно от завода на Dacia.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин