В НОВИЯ НИ БРОЙ 11/2019 ЩЕ НАМЕРИТЕ

3010
2019

БЪДЕЩЕТО? ОЩЕ СЕГА!

В ХАМБАХ ЦАРИ СПОКОЙСТВИЕ. ВСЪЩНОСТ не в цялото населено място с 3000 жители. А в завода на Daimler. Дължи се не на удължената лятна ваканция. 21 години и 2,4 милиона екземпляра след началото на производството на Smart близо до френската граница, швабите преустройват своята фабрика. И я подготвят за електрическа- та революция. Smart е първата марка (на концерна), която се отказва от двигателите с вътрешно горене и в бъдеще ще прави само електромобили. Съвсем отрано се чува и Smart Brabus, който се стрелка зад ъгъла и сякаш иска като за по- следно да се покаже пред всички. 3-цилиндровият мотор се бори смело със спортния ауспух срещу призрачната тишина на територията на завода, като се забавлява на иначе строго ох- раняваната територия с ограничение на скоростта. Охраната на завода също си затваря очите в момента. Черно-жълтият кабриолет, напомнящ за лакирания в цвят „hello yellow“ първи модел от 1998 г., е последният от своя вид. Това е номер 21 от серията Final Edition. 20 автомобила вече са продадени на заклети фенове на Smart, а последният ще се отправи към музея на завода в Щутгарт.

ЧЕРВЕНАТА ОПАСНОСТ

ГОЛЕМИЯТ АВТОМОБИЛ ТЕЖИ 2145 КГ. А КАКВО правим ние с него? Караме слалом! Това доставя удоволствие, тъй като хората от Audi Sport залагат и на задни завиващи колела: системата в новото RS 7 Sportback отклонява при ниско темпо задните колела на 5 градуса спрямо предните, като по този начин увеличава пъргавината в завоите. При скорост над 100 км/ч ъгълът на завиване на задните колела е максимум 2 градуса – с цел стабилизиране при смяна на пътната лента. В практиката това функционира толкова добре, че ни се струва, че Audi е по-бързо с няколко десети от секундата. Е, рали богът Валтер Рьорл нямаше да е горд с нас, тъй като се налагаше да коригираме ъгъла на волана в завоите.

Едно често подценявано „джудже“

На Hyundai i10 1.2 Style отделихме доста време. След три години и 100 000 километра ще направим равносметка  АКО АВТОМОБИЛИТЕ МОЖЕХА ДА ГОВОРЯТ, то сигурно Hyundai i10 щеше да ни каже какво мисли. Автомобилът почти никога не пътуваше надалеч, не посещаваше други градове и държави. Вместо това се движеше основно на къси разстояния в града. И така накрая бяха нужни три години, за да изминем 100 000 километра. Или нека по-добре го наречем сглобяване на километри. Защото нека си признаем: ние сме разглезени. Малкият автомобил с 87 к.с. е най-назад в желания списък за тестове, когато става дума за пътуване на дълги разстояния. Когато ще се кара в града, естествено всеки посяга към ключовете на i10. 3,66 метра дължина, 10,3 метра диаметър на завой – солидни аргументи за центъра на Хамбург. Но така километражът не набъбва сериозно.

Тест на зимни гуми размер 225/45 R 17

КОГАТО ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ИЗБОР, започваш да си блъскаш главата. При нашето изцяло анонимно купуване по интернет и от специализираните магазини ние стигнахме до цели 50 кандидата за участие в тазгодишния тест на зимни гуми. Размерът 225/45 R 17, бестселър за автомобилите от среден и компактен клас, е представен при всеки производител поне с един модел – като цените за комплект варират от 320 до 1000 лв.

Second Hand

Накрая „сивата мишка“ блесна

По отношение на продажбите Corolla Verso никога не успя да достигне нивото на конкуренцията. Но що се отнася до издръжливостта, нещата изглеждат другояче

Second Hand

Цяло Volvo, половин цена

Като употребяван Volvo XC90 е по джоба и на хората с нормални доходи

Въодушевление

ТОВА НЕ СЕ СЛУЧВА ВСЕКИ ДЕН…

…а аз определено ще се върна. De Tomaso Pantera отново е тук – като Ares Panther ни завъртя главите…

Въодушевление

Mille Miglia става зелена

Бъдещето не се спира пред нищо – дори и пред най-известното автомобилно състезание в света. Стартираме на първото Mille Miglia Green

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин