В НОВИЯ НИ БРОЙ 10/2019 ЩЕ НАМЕРИТЕ


1
окт.
2019

Сравнение

Фини и благородни

ВСЕКИ БИ ИСКАЛ ПОДОБНА ШИКОЗНА къщурка в топлокация. Единственият проблем е цената. Цената на квадратен метър в центровете на градовете и другите предпочитани квартали е толкова висока, че да ти се завие свят. Малка студентска квартира за 400 000 лв.? В момента всичко е възможно – не можем да направим нищо. Но имаме една утеха: добра локация и добър изглед благодарение на по-високото положение, всичкото това в крак с модата по отношение на техниката за сигурност. И в един от най-предпочитаните ъгли в шоурума – там, където са паркирани благородните SUV-ове. До- бре, тези модели на Land Rover и Volvo не са евтини, но все пак струват по-малко от недвижим имот. Evoque и XC40 предлагат като бензинови варианти с автоматични скорости и 4х4 всичко, което се изисква от модерния живот в града, на магистралата и по междуградския път.

ЩЕ ПОБЕДЯТ ЛИ ХИБРИДИТЕ

Д И З Е Л ? С М Ъ Р Д И ! Е Л Е К Т Р О М О Б И Л ? Скъп! Хибрид? Супер! Все пак установяваме едно и също: тези модели функционират безупречно и въпреки комплексността на задвижването си са солидни (опираме се на опита си от продължителните тестове), разходът е съвсем приличен, а междувременно тези модели блестят и с красив дизайн. Както например новата Toyota Corolla или пък също сравнително новата Mazda 3. Последният модел има под капака си модерната моторизация Skyactiv-G M с електрическо под- помагане – това трябва да смъкне разхода доста под 6 л/100 км. Но пък подобни умения има и Ford Focus. При това без електрическа машина на борда. С прости методи – 3-цилиндров бензинов агрегат – моделът с пет врати харчи според производителя 5,8 литра А 95 Н на 100 километра. Нека обобщим: Toyota със сложен електрически пакет и резерви от батериите достига 5,2 литра на 100 километра. Mazda използва при 3 „мек“ хибрид (не може да се движи изцяло електрически) и постига резултат от 6,3 литра, а Ford с двигател с вътрешно горене.

Продължителен тест

ВЕЧЕ САМО ЕДИНИЯТ ДОСТАВЯ УДОВОЛСТВИЕ

Повреда на двигателя! След шест години и 287 147 километра за нашия VW Golf 1.4 TSI всичко приключи. Mercedes A 180 продължава теста

ДОЙДЕ КРАЯТ, НАДПРЕВАРАТА БЕ РЕШЕНА. VW Golf е победен, Mercedes A-клас триумфира. Това е краят на един доста дълъг продължителен тест, какъвто може да има само при AUTO BILD. Нека хвърлим кратък поглед към 2013 г. През януари в Хамбург продължителен тест стартират два автомобила, които са сред най-вълнуващите в компактния клас. Германският бестселър Golf в седмото си (ново по онова време) поколение, а другият е новият вариант на Mercedes A-клас. Дали моделът от Щутгарт ще успее да надвие този от Волфсбург? Нашето решение е следното: ще караме двата автомобила, докато могат да се движат. Тест без ограничение във времето и без ограничение на пробега.

Продължителен тест

Смело напред

През 2017 четвъртото поколение на Toyota Prius дебютира, осланяйки се на големия успех на предшествениците си. След 100 000 км установихме: автомобилът е толкова добър, че продължаваме големия тест

ЖИВЕЕМ В НЕСИГУРНИ ВРЕМЕНА. ВСИЧКО се променя. Някога Доналд квакаше и беше символ на Disney. Днес Доналд пуска туитове и с тях спира дъха на целия свят. Някога Англия беше световна сила, а днес е просто отцепник. Как да вярваш на нещо в наши дни… Като например на Toyota Prius. Четвъртата генерация на модела започна продължителния си тест при нас с една ясна цел – да отговори на високото ниво, което предшествениците й поставиха. Те винаги завършваха продължителните си тестове с „отличен“. И за да не ви караме да чакате, ще го кажем направо – и четвъртият Prius получи оценка 6. 100 000 км без никакви проблеми – на тази Toyota можете да се доверите!

По-корав и по-интелигентен

ПОВЕЧЕ АСИСТИРАЩИ СИСТЕМИ, САМУРАЙСКИ външен вид и двигател с намален работен обем: така вторият по продажби модел на Mitsubishi – L200, дебютира в шестото си поколение. За японската марка пикапът осигурява 12,8 процента от реализациите в Европа. В този клас на „товарачите“ Ford Ranger успя да се наложи неочаква- но – и „трите рубина“ трябваше да реагират, за да запазят позициите си. Обновената версия разчита на Downsizing двигател, чиято кубатура е намалена от 2,5 (при предшественика) на 2,2 л. Мощността винаги е 150 конски сили, а максималният въртящ момент – 400 Нм.

Нека се състезаваме!

Закарахме тези яки компактни модели на Hyundai, Renault и Honda на „Нордшлайфе“ – удоволствие на макс

ТЕЗИ ГОРЕЩИ КОМПАКТНИ МОДЕЛИ. С тях сутрин ще пътувате до офиса, а вечер ще се състезавате на пистата. Благодарение на тяхната мултифункционалност. Те са отличен избор за хората с бензин в кръвта. Подобни модели предлагат например хората от Renault, Honda и Hyundai. Техните топмодели Mégane R.S. Trophy, Civic Type R и i30 N Performance определено ще ви грабнат.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: