В НОВИЯ НИ БРОЙ 1-2/2020 ЩЕ НАМЕРИТЕ


29
ян.
2020

Голям тест на видовете задвижване – част 1

А вие какво зареждате?

Трябва ли вече всички да минем на електромобили?

В голямото ни сравнение в две части ще изясним какво могат бензиновите, дизеловите, хибридните и електрическите автомобили. И какво не могат

ОБЪРКВАНЕТО Е ГОЛЯМО. ВСИЧКИ ИСКАТ промяна, но никой не знае как да стане тя. Ясно е само, че електрическата мобилност трябва да играе важна роля – с това обаче започват и големите въпроси. Дали е най-добре да се движим изцяло на електричество? Или частично на ток? И да зареждаме от контакта или чрез рекуперация? Или пък времето на класическия двигател с вътрешно горене все още не е изтекло? Да, все пак дизеловите и бензиновите автомобили не са първи избор? И какво е всъщност природен газ? Много въпроси…

По-добър от оригинала?

Може ли Infiniti Q30 да застраши като употребяван Mercedes A-клас?

 КОГАТО НА ПАЗАРА СЕ ПОЯВЯТ АВТОМОБИЛНИ близнаци, не е задължително да имат един и същи успех по отношение на продажбите. Infiniti Q30 например дълго време остана в сянката на A-клас и GLA. В техническо отношение този факт не е обясним: независимо, дали се касае за двигателя, окачването или интериора – и в Q30 ще намерите голям брой части на Mercedes. С оглед на маратонските способности на „донора“ от Щутгарт, това в никакъв случай не би трябвало да е недостатък. Тъй като както докладът на TÜV, така и нашият междувременно преминал границата от 300 000 километра продължителен тест дават отлична оценка на произвеждания от 2012 до 2018 г. A-клас (W 176). С изключение на обичайното износване, компактният модел от Щутгарт не си позволява никакви други сериозни проблеми. И въпреки това близнакът му по отношение на техниката не успява да го доближи при продажбите в Европа.

Идеалният избор за града

Шикозна SUV външност и добро представяне при TÜV – струва си да помислите за Renault Captur като употребяван

ПРЕКАЛЕНО СЕМПЪЛ ИЛИ ПРОСТО ДОБЪР? Ако сядате за първи път зад волана на мини-SUV-а на Renault Captur, ще ви направи впечатление обикновената обстановка във „французина“. Особено ако, както в нашия случай, е пестено откъм допълнително оборудване. Дори в класа на малките автомобили в момента липсата на централен дисплей е по-скоро изключение. Клиентите обаче не се впечатляват. От дебюта си през 2013 г. наследникът на Modus постоянно жъне успехи и отдавна е най-продаваният модел на Renault до момента. Като употребяван е и сред най-препоръчителните. В актуалния TÜV доклад на AUTO BILD техническият брат на Clio IV отново уверено фини- шира в първата третина. Всъщност и с изключително ниски пробези. Солиден аргумент за убедените клиенти.

Употребявани автомобили – Maserati Quattroporte S

Maserati Quattroporte 4.7 | GW_Maserati_Quattroporte

Благородното Maserati Quattroporte S ни примамва с цени като на компактен автомобил. Една алтернатива

СЪС СЪРЦЕТО – ТАКА СЕ КУПУВА ИТАЛИАНСКА кола, а при Quattroporte пул сът е особено висок. Петметовият седан е толкова спиращ дъха, колкото и скулптура, като благодарение на своя V8 агрегат на Ferrari дава гаранция за доживотно настръхване. Някога луксозният модел от Bella Italia е струвал във версията си S с 430 к.с. 245 000 лв. Девет години по- късно притежаващият безупречна сервизна книжка модел се предлага от Automotive Passion в Халстенбек (провинция Шлезвиг-Холщайн) за 50 500 лв. Горе-долу толкова ще ви излезе и дизайнерски диван със същото качество на кожата. Петото поколение на големия седан с тризъбец в емблемата стар- тира през 2003 г.

Въодушевление

Днес ще празнуваме рожден ден

50-годишен култ! AUTO BILD отдава почит на легендарния Ford Capri и направи с него едно кръгче из германския град Кьолн. Как съска, фучи и трещи само…

КОГАТО ЧОВЕК СТАВА Н А 5 0 , Т Р Я Б В А Д А празнува здраво. Можеш да вдигаш шум, да трещиш, да „пиеш“ яко – все едно няма да има утре. Това за пиенето в нашия случай е 15 литра А 98 Н. Happy Birthday, Ford Capri! Връщаме се обратно в 1969 г., в Summer of 69, и ще заявим заедно с Браян Адамс: това бяха най-хубавите дни от живота ми. Тъй като тогава имахме яки бицепси, а за целта дори не трябваше да ходим във фитнеса, а бе достатъчно да караме Capri. Не искаме сега да хленчим, но все пак отбелязваме: една обиколка на Кьолн, един ден въртене на „геврека“ и ризата започва да ти отеснява в ръкавите. Логично се питаш: как по дяволите са издържали хората преди? Не във всяка кола е работил як V6 двигател. Когато Capri се е появил в шоурумовете през февруари 69, народът започнал да се шегува: голяма уста, а зад нея нищо!

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >