В НОВИЯ НИ БРОЙ 1-2/2020 ЩЕ НАМЕРИТЕ


29
ян.
2020

ИСТИНСКИЯТ РОКАДЖИЯ

VW T-Roc R се прави на голям: с 300 конски сили и 4х4. AUTO BILD се увери на живо…

НЕ ПРОСТО ДИМ И ПУ- ШЕК. ПРИ VW T-ROC името е определящо. Дългият 4,23 метра „хипстър“ с висока позиция на седене във формата на Golf се прави на рокаджия по пътищата. От януари до ноември в Германия са продадени 55 422 T-Roc. При SUV-овете единствено Tiguan се представя по-добре с 81 706 продадени автомобила, като зад рокаджията остават Ford Focus (54 269 бройки) или цялата марка Volvo (общо 47 830 автомобила). А сега хората от Волфсбург засилват звука още повече. С 300 к.с. T-Roc R е нещо като AC/DC – звездата в хардрок кафето на Волфсбург обаче е под предния капак.

Renault пуска дизел като за големите

Със 190 к.с. и двойно задвижване обновеното Renault Koleos най-после е адекватно моторизирано 

ОБЕДИНЕНИЯ ОТ ВСЯ- КАКЪВ ВИД, ОСОБЕНО при автомобилните производители. Понякога направо не знаем кой автомобил под как- ва марка се продава. Както стоят нещата при Koleos: пише Renault, но всъщност е Nissan. Или по-конкретно техническата платформа на X-Trail и Qashqai. Но французите успешно са превърнали този Koleos в типичен представител на марката си. Зад голямата и съвсем не сърдита радиаторна решетка на водача се предлага ориентиран към комфорта висок модел за пътуване. Автомобилът изглежда добре и не се среща на всеки ъгъл. 

Тествахме Audi SQ8

Ако седите зад волана на Audi SQ8,значи сте успели в живота – дали обаче новият дизелов мотор подхожда на картинката?

НЯКОИ НЕЩА НЕ СЕ НУЖДАЯТ ОТ ОБЯСНЕ- ние. Имаш голяма къща в скъп квартал в Хамбург? Значи си богат. В подобна лига играе и Audi SQ8, SUV-Coupé-то е символ на социален просперитет. При все, че шеф-дизайнерът Марк Лихте е направил успешен шпагат. Да, спортното Q8 изглежда солидно подплатено, тоест почти не се различава от конкурентите BMW X6 M и Mercedes-AMG GLE 53 Coupé (да, наистина се казва така). Може би единствено по златистите джанти на тестовия автомобил (които осигуриха на автора на текста съчувствени погледи по светофарите в Хамбург). Въпрос на вкус – може и без тях…

Един тон истинско щастие

Повече темперамент, повече талант: Alpine A110S разполага с 292 к.с. и е страхотен майстор на завоите

ИСКАМ ДА МИ СЛОЖИТЕ ОТ ВСИЧКО. И ЛЮТО също! Да, това не е правилният начин да си поръчате новия Alpine A110S. Но може би все пак подхожда на модела. Важните съставки са: 40 к.с. повече, по-ниска с няколко милиметра каросерия, с 50 процента по-стегнати пружини и амортисьори, а гумите с по 1 см по-широки. Също нов и предлагащ се за всички версии е и карбоновият покрив (доплащащ се). Той пести 1,9 кг на правилното място, но пък струва 4500 лв. (за Германия).

Какво могат хибридите като SUV?

Тези четири хибридни SUV-а с двойно задвижване искат да ни покажат, че пестенето може да става и без дизелов двигател

ТЕ СА С РАЗЛИЧНА ХИБРИДНА ТЕХНИКА. Това, което обединява в сравнението Lexus UX, Mitsubishi Outlander, Toyota RAV4 и Honda CR-V: всичките четири SUV-а разполагат с електрическо подпомагане с двойно задвижване и стартират при цена от около 80 000 лв. Има прилики и по отношение на странностите. Трансмисиите на моделите са шумни и изискват време за свикване. Toyota и Lexus са с безстепенни трансмисии, Honda и Mitsubishi са с директно задвижване. В практиката всички блестят с висок комфорт и безупречна реакция – едва ли може да бъде по-добре. Същото важи и за сътрудничеството между двигател с вътрешно горене и електромотор. Спирачките не се представят добре. Тук има какво да се желае.

НАВИСОКО!

По-висок, но и по-къс от своя предшественик – новият Mercedes GLA трябва да бъде практичен. Прибавяме и електроника от високия клас

МАЛКО ПРЕДИ КОЛЕДА и Нова година новия шеф на Daimler Ола Келениус може би е имал нужда от повече добри новини. Едва поел кормилото на концерна, проблемите се заредиха един след друг. Прекалено много служители, от BMW дишат във врата по отношение на продажбите, както и нестихващият дизелов скандал. И така новото GLA се появява в точния момент. ММ о д е л ъ т е о т н о с и т е л и т е н а у с п е х а з а Mercedes. От 2,3 милиона автомобила, продадени от Daimler през 2018 г., близо 820 000 са били SUV, 609 000 компактни. Компактен SUV – това е всичко, което желаят клиентите на марката със звезда в емблемата – от март 2014 г. са продадени над 1 милион броя. И се обзалагаме, че в бъдеще ще стават и повече. Тъй като от Mercedes са инвестирали много (както и при A-клас) в производството.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >