В НОВИЯ НИ БРОЙ 09/2019 ЩЕ НАМЕРИТЕ

0309
2019

ПЕРФЕКТEН ЗА ДЪЛГИ ПЪТУВАНИЯ

Бързо пътуване, спокойно пристигане и нисък разход на гориво: Mercedes E 220 d T-модел ни впечатли в продължителния тест

РЯДКО Е ИМАЛО ТОЛКО­ВА МАЛКО БЕЛЕЖКИ В бордовия дневник от продъл­жителните тестове на AUTO BILD. При Mercedes E-клас T-модел изписахме общо 17,5 страници. При­чината за тази сдържаност? Много просто: който седне в голямото комби, след това не иска да слезе. Защото е перфектно за дълги, бързи пътувания. А километрите се навър­таха наистина много бързо, Benz-ът почти не се задържаше на паркинга ни, веднага се качваше някой коле­га за следващата командировка от няколко хиляди километра – ком­бито почти не бе ползвано за кратки пътувания.

Скрити заложби

За новия Focus от Ford отново са се погрижили за спортна версия ST. А тя изненадва със сериозни технически иновации

ДНЕС ДЕСНИЯТ НИ КРАК ТРЯБВА ДА БЪДЕ ТЕЖЪК. Доста тежък дори. Защото от него се очаква да подава газ. Много газ! Но винаги в рамките на разрешеното и разумното. Домакини­те ни от Ford са избрали разнообразно трасе в околностите на Кьолн. Особено ценни са участъците без ограничение на скоростта по германските аутоба­ни. Неслучайно все повече чужденци предпочитат лично да си получат спортния автомобил в Германия, за да могат да го покарат на воля, пре­ди да се върнат в родината, където ограниченията на скоростта рязко ще променят емоцията от новата им придобивка. Поне когато се движат по цивилни пътища, а не по някоя състезателна писта.

Същото важи и за този отровножълт Ford Focus ST, паркиран кротко върху паветата пред централния вход на бившата ловна резиденция на местния херцог, превърната днес в луксозен хотел и чудесен фон за снимки на автомобил с лимитирана серия. Тази върхова версия на новото поколение от компактния бестселър има правото да носи в обозначението си буквите ST. А те определено задължават. А и будят очаквания.

Първи тест на малкия кросоувър Skoda Kamiq

СИМПАТИЧЕН МЪНИК – ТОВА СИ МИСЛИ ЧО­век, когато види за първи път Kamiq. При това прите­жаващият семпъл дизайн „чех“ е наистина голям. При сравнението с двата му събратя Arona и T-Cross ние установихме: Seat и VW са базирани на същата платформа (MQB A0), но са с 10, съответно с 13 сантиметра по-къси. Типично за Škoda – те отново проявяват щедрост и с дългия си 4,24 метра нов модел надминават дори с 1 см и VW T-Roc. А той всъщност играе в по-горната лига над Kamiq и компания. Затова не е чудно, че по отношение на предлаганото място нямаме никакви забележ­ки. Дори и на втория ред пасаже­рите с ръст над 1,80 метра няма да се чувстват притеснени. Освен това големите отвори на вратите позволяват удобно качване – как­то отпред, така и отзад.

600 к.с. & 1680 литра

При съотношението мощност спрямо полезна стойност Audi RS 6 Avant е почти без конкуренция. Четвъртото поколение на модела показва мускули

Динозаври с интелект

SUV-ове от много високо ниво: тест на Mercedes GLE и VW Touareg в бензинови версии. И при двата модела на борда има редица високи технологии!

Тест

Plug in Hybrid-Vergleich

Хибриди срещу двигатели с вътрешно горене

НЕКА НЕ СЕ ЛЪЖЕМ – ЗА ВОДАЧИТЕ НА авто­мобили настъпиха трудни времена: дизелът смърди, бензинът е лаком, електромобилът не стига далеч. Май не ни остават много възможности… Момент – под някои каросерии бият две сърца. Хибридите (например Mercedes E 300 de) са оборудвани с икономи­чен дизелов агрегат и екологичен електромотор. Заедно двата мотора изтръгват най-доброто от автомо­била. Както е в случая с Mercedes, в багажника често е разположена батерия – това подобрява безшум­ния пробег и дава възможност на двигателя с вътрешно горене да си почива. Също така не е за пренебрегване фактът, че тези Plug-in хибридни модели са интересни.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин