2020
Кой ще оцелее?
Главният редактор РАЛФ ПЕТРОВ
ПРОДЪЛЖАВАЩАТА ПАНДЕМИЯ ЗАДЪЛБОЧАВА ИКОНОМИЧЕСКИТЕ проблеми на автомобилните производители. В тази извънредна ситуация те продължават трескаво да търсят финансово ефективния за всеки един от тях път към по-екологични двигатели. Притиснати са възможно по-скоро да разкъсат възела с рязко спадащите продажби, затегнат не на последно място от богатото предлагане на споделени мобилни услуги. Допълнителен натиск идва от Силициевата долина, където класическият автомобил е вече отписан. Там инженерите виждат бъдещето в компютърни устройства, които ще ни придвижват сами между точка А и точка Б. Сблъсък на поколения или сблъсък на визии? Според агенция AlixPartners, от действащите в момента глобално 20 автомобилни производителя след отминаване на урагана от изброените горе предизвикателства най-вероятно само половината ще успеят да останат като самостоятелни играчи. На този бурен фон Daimler залага на лукса. Легендарната S-класа вече е най-продаваната луксозна лимузина в света и изпреварва убедително конкуренти като Audi A8 или BMW Серия 7. С новото си издание моделът поставя нови иновативни стандарти. Детайлите ще научите в този брой на AUTO BILD. Благодарим Ви сърдечно, че ни купувате и търсите изпуснати броеве в редакцията! Вашият интерес е най-добрата мотивация за нашия екип!

Богато оборудвана
Новият символ на статус за всички онези, които могат да си го позволят: S-клас W 223. Изпълнен с блясък и лукс, но винаги и с редица технически новости
НА ВСЕКИ НЯКОЛКО ГОДИНИ MERCEDES задава курса по отношение на техническите иновации – при това винаги, когато се появи ново поколение на S-клас. Без значение дали се касае за усъвършенстване на досегашни разработки или за изцяло нови идеи: те най-често се предлагат за първи път в S- клас и след това постепенно навлизат в по-ниските класове. Разбира се, че съществуват и изключения.

ПОРЕДНИЯТ УСПЕХ!
AUTO BILD е сигурен: във времето на електромобилите новата Škoda Enyaq iV ще надгради започнатото през 2017 г. с Kodiaq
НИЕ, ПО-ВЪЗРАСТНИТЕ, СМЕ НА МНЕНИЕ, че сме виждали всичко. Škoda става през тази година на 125 (и заедно с Mercedes, Peugeot и Opel е сред най-старите автомобилни производители на света) – и има наистина голям опит. Началото е през 1895 г. – с производство на велосипеди, след десет години започват да правят и коли. През времето на социализма са по-различните автомобили в Източния блок, а през 1990 стават част от концерна VW. През последните години успехът на чехите е феноменален, но такъв автомобил като показания на 1 септември 2020 г. от Škoda не са виждали в 125-годишната си история: Eniaq iV.

Пристрастен към завоите
Три електромотора с над 500 к.с.! Новото Audi e-tron S Sportback притежава максимален въртящ момент от 1000 Нм и супер пъргаво двойно задвижване
СЕДЯ В НОВОТО AUDI E-TRON S SPORTBACK, под мен три електромотора, а пред мен завой. Влизам в него със скорост 70 км/ч, в средата му давам пълна газ, автомобилът леко поднася със задница, а после се устремява напред. Толкова е лесно! След e-tron сега и S! Иначе казано, от Audi са направили GTI сред електрическите SUV-ове и са хвърлили ръкавица на физиката. Трябва накратко да обясним техниката. Електромоторът, който при e-tron 55 задвижва задната ос, е изместен напред, а отзад са монтирани две електрически машини, свързани чрез един охладителен кръг с 21,6 литра охладителна течност, а не механично.
Продължете на следващата страница