В НОВИЯ БРОЙ 9/2020 НА AUTO BILD:


9
сеп.
2020

Кой ще оцелее?

Главният редактор РАЛФ ПЕТРОВ

ПРОДЪЛЖАВАЩАТА ПАНДЕМИЯ ЗАДЪЛБОЧАВА ИКОНОМИЧЕ­СКИТЕ проблеми на автомобилните про­изводители. В тази извънредна ситуация те продължават трескаво да търсят финансово ефективния за всеки един от тях път към по-екологични двигатели. Притиснати са въз­можно по-скоро да разкъсат възела с рязко спадащите продажби, затегнат не на последно място от богатото предлагане на споделени мобилни услуги. Допълнителен натиск идва от Силициевата долина, където класическият автомобил е вече отписан. Там инженерите виждат бъдещето в компютърни устройства, които ще ни придвижват сами между точка А и точка Б. Сблъсък на поколения или сблъсък на визии? Според агенция AlixPartners, от дейст­ващите в момента глобално 20 автомобилни производителя след отминаване на урагана от изброените горе предизвикателства най-ве­роятно само половината ще успеят да останат като самостоятелни играчи. На този бурен фон Daimler залага на лукса. Легендарната S-класа вече е най-продаваната луксозна лимузина в света и изпреварва убедително конкуренти като Audi A8 или BMW Серия 7. С новото си издание моделът поставя нови иновативни стандарти. Детайлите ще научите в този брой на AUTO BILD. Благодарим Ви сърдечно, че ни купувате и търсите изпуснати броеве в редакцията! Вашият интерес е най-добрата мотивация за нашия екип!

Богато оборудвана

Новият символ на статус за всички онези, които могат да си го позволят: S-клас W 223. Изпълнен с блясък и лукс, но винаги и с редица технически новости

НА ВСЕКИ НЯКОЛКО ГОДИНИ MERCEDES задава курса по отно­шение на техническите иновации – при това винаги, когато се появи ново поколение на S-клас. Без значение дали се касае за усъвършенстване на досегашни разработки или за изцяло нови идеи: те най-чес­то се предлагат за първи път в S- клас и след това постепенно навлизат в по-ниските класо­ве. Разбира се, че съществу­ват и изключения.

ПОРЕДНИЯТ УСПЕХ!

AUTO BILD е сигурен: във времето на електромобилите новата Škoda Enyaq iV ще надгради започнатото през 2017 г. с Kodiaq

НИЕ, ПО-ВЪЗРАСТНИ­ТЕ, СМЕ НА МНЕНИЕ, че сме виждали всичко. Škoda става през тази го­дина на 125 (и заедно с Mercedes, Peugeot и Opel е сред най-старите автомобилни производители на света) – и има наистина голям опит. Началото е през 1895 г. – с производство на велосипеди, след десет години започват да правят и коли. През времето на социализма са по-различните автомобили в Източния блок, а през 1990 стават част от концер­на VW. През последните години успехът на чехите е феномена­лен, но такъв автомобил като показания на 1 септември 2020 г. от Škoda не са виждали в 125-го­дишната си история: Eniaq iV.

Пристрастен към завоите

Три електромотора с над 500 к.с.! Новото Audi e-tron S Sportback притежава максимален въртящ момент от 1000 Нм и супер пъргаво двойно задвижване

СЕДЯ В НОВОТО AUDI E-TRON S SPORTBACK, под мен три електромото­ра, а пред мен завой. Вли­зам в него със скорост 70 км/ч, в средата му давам пълна газ, автомобилът леко поднася със задница, а после се устремява напред. Толкова е лесно! След e-tron сега и S! Иначе казано, от Audi са направили GTI сред електрическите SUV-ове и са хвърлили ръкавица на физика­та. Трябва накратко да обясним техниката. Електромоторът, който при e-tron 55 задвижва задната ос, е изместен напред, а отзад са монтирани две електри­чески машини, свързани чрез един охладителен кръг с 21,6 литра охладителна течност, а не механично.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >