В НОВИЯ БРОЙ 7-8 НА AUTO BILD:

2907
2020

Главният редактор Ралф Петров

Опасни видеоклипове

ВСЕ ПО-ЧЕСТО НАГЛИ НАРУШИТЕЛИ НА ПРАВИЛАТА ЗА движение се хвалят в социалните мрежи с безотговорните си постъпки, застрашаващи живота на невинни хора. Снимат се със самочувствие, докато с 300 км/ч летят по софийското Околовръстно, или предават на живо как арогантно пият алкохол зад волана. Поне в част от случаите компетентните органи се самосезират, за да издирят нарушителите. Колко от тях обаче изтърпяват заслуженото си наказание? Крайно време е също така Facebook, YouTube и компания да сложат бариера за подобно съдържание, както започнаха да реагират на расистки или дискриминиращи половете постове. Абсурдно е в мрежата да циркулират филмчета със скандални нарушения по пътищата, а милиони, предимно млади потребители да ги гледат и така да пълнят джобовете на нарушителите с рекламни приходи. AUTO BILD попита YouTube няма ли да се намеси. Чакаме отговор.

Audi Cool 5

ТЕЗИ ОТ AUTO BILD ДА НЕ БИ ДА СА СЕ ПОБЪРКАЛИ? Audi Q5 и готино? Да, за първи път след премиерата на първото поколение през 2008 г. SUV-ът от среден клас е не само средно хубав автомобил, а изглежда наистина вълнуващо. Преди всичко все още актуалното второ поколение бе толкова остаряло на тема дизайн, че при тези пое кормилото. Пропорциите така или иначе са добри – липсваха единствено вълнуващи детайли.

Първата истинска Cupra

С модела Cupra Formentor спортната дъщерна фирма на Seat представи първия си собствен автомобил. Определено силен дебют!

НАЙ-ПОСЛЕ ПОРАСНАЛ. НАПУСКАШ бащиния си дом, навлизаш в живота. Почти две години след старта, от есента Cupra поема по собствен път. Докато Cupra Ateca бе все още Seat в спортни дрехи, новият Formentor е напълно самостоятелен. Тоест няма модел на Seat, който да е послужил за образец на кросоувъра. Естествено се използва платформата на концерна Volkswagen MQB-Evo – както при Seat Leon или VW Golf 8. На пътя Formentor – кръстен на най-северната точка на остров Майорка – ще бъде виждан обикновено отзад. При 310 к.с. и 400 Нм удоволствието от Cupra е гарантирано.

Tест на новия VW ID.3

Новоразработеният електромобил на хората от Волфсбург. От началото на септември първите автомобили вече ще са при клиентите

В НАЧАЛОТО П Р А В И М тест на чистачките. Сядаме, натискаме бутона за течността, после този за чистачките. И действително: чистачките чистят, а светлините НЕ СВЕТВАТ. Уффф! Сред неща- та, които бяха написа- ни за ID.3, за Volkswagen-а на електрическото бъдеще, е и следното: светлините светват, когато пуснеш чистачките… Пример за софтуерните проблеми, каквито имаше автомобилът. Имаше? Да, прочетохте правил- но. Имаше! Само две от общо 256 функции няма да работят за пазарния старт на изцяло ново- разработения електрически VW. Автомобилът е готов. 4,26 метра дължина, 1,55 метра височина (колкото Golf Sportsvan), междуосие 2,77 метра. Получихме възможност да тестваме ID.3 във Волфсбург малко преди пазарния му старт. Най-важните факти, преди да сме седнали зад волана: тази седмица (по време на теста) стартира конфигураторът за 35 000 клиенти с ранни поръчки (всички те са платили аванс от 2000 лева). Сега клиентите имат четири седмици време, за да сключат договор с търговец на VW. Първите ID.3 ще бъдат доставени в началото на септември. Цената ще бъде малко под 80 000 лева (с батерията със среден капацитет от 58 кВтч и пробег по WLTP от 420 километра).

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин