В НОВИЯ БРОЙ 6/2020 НА AUTO BILD ЩЕ НАМЕРИТЕ


17
юни
2020

Главният редактор РАЛФ ПЕТРОВ

Най-доброто лекарство

СВЕТЪТ НИ ИЗГЛЕЖДА ПО-ОБЪРКАН ОТ ВСЯКОГА. КАКВИ ЩЕ СА последствията от пандемията за икономиката и нашето благосъстояние? Задава ли се втора вълна след разхлабване на мерките? Или политиците и борсите просто реагираха панически пред неизвестното? Днес въпросите са повече от отговорите. В този пословичен хаос шефът на Tesla Илън Мъск постигна най-високата цена за акциите си след излизането на компанията на борсата през 2010 г. С обща капитализация от около 325 милиарда лева пионерът на електрификацията при автомобилите с един удар изпревари тримата легендарни германски производители BMW, Volkswagen и Daimler, взети заедно. Така Tesla дори вече води с 10 милиарда лева пред считания доскоро за най-ценен автомобилен концерн в света Toyota. Да купуваме ли? Или по-добре да продаваме? А може би по-добре да изчакаме? Единственото сигурно е да си мием редовно ръцете.

AUDI НА МАКС

Във финия и прогресивен e-tron Sportback от Audi са опаковали екстремно електрическо задвижване и друга сензационна техника. Тествахме го

НИЕ СМЯТАМЕ AUDI E-TRON SPORTBACK за истински парадокс. От една страна, виждаме в него внушителен SUV, супер бърз и несъвременен, освен това скъп и екстровертен. Скромен? Всичко друго, но не и това. От друга страна, той е екологичен ангел, напълно подходящ е за носител на имиджа по отношение на издръжливостта и може да се шофира с чиста съвест в центъра на града. Трябва все пак да споменем още нещо: принципно електромобилът е най-простото нещо на света. Като мотор работи навита с медна тел желязна част, като енергията за него идва от батерия. В действителност обаче от Audi ни предлагат възможно най-сложния начин за кара- не на електромобил. Общо 432 акумулаторни клетки с теоретичен капацитет от 95 кВтч са разпределени в пода на автомобила, като до 396 волта напрежение осигуря- ват ток на две електрически машини, като една от тях работи като генератор в режим на движение по инерция и успява да акумулира сериозно количество електроенергия, която дори може да спре тежкия SUV.

Доста е икономичен

Seat Ibiza 1.0 TGI във версия на метан плюс малък бензинов резервоар – интелигентна концепция

ЗА ГОТВЕНЕ И ОТОПЛЕНИЕ – В ГЕРМАНИЯ повечето хора използват газта за такива нужди. Само един от 470 автомобила в Германия се движи на метан или Compressed Natural Gas (CNG). Метанът изгаря с по-ниско съдържание на вредни емисии, но с отделяне на голяма енергия. Дали CNG създава проблеми? Ще изясним в теста.

ПРЕВРЪЩА МЪЖА В ДЕТЕ

Порасналите момчета (и момичета) трябва да си направят по една снимка с новото Audi A5 Sportback. Тествахме дизеловия вариант със 190 к.с.

ПРИЯТЕЛИ, ТРЯБВА ДА ПРЕОСМИСЛИМ някои неща. Днес маски но- сят не само лекарите, а куантум-сивият цвят на нашия тестови автомобил не е грунд. Днес просто това е модерно. Това стилно сиво кара A5 Sportback да ни се представя в нова светлина. Марк Лихте, човекът на Audi, отговарящ за дизайна, доказва тук своя талант да прави от малкото много. Всъщност ние говорим за фейслифт. В действителност: A5 Sportback никога не е бил в по-добра форма.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >