В новия брой 5/2022 на AUTO BILD можете да прочетете:


12
май
2022

ДА ЖИВЕЙ!

Главният редактор Ралф Петров

АКО БЯХМЕ В АФРИКАНСКАТА РЕПУБЛИКА НИГЕР, трябваше да пораснем с още три години, за да имаме право на шофьорска книжка. Да, AUTO BILD България този месец навършва цели две десетилетия! Безсмислено е да се питаме, как времето мина така неусетно и бързо. Започнахме с месечник, превключихме скоростния лост на двуседмичник и вследствие на добрата конюнктура ускорихме така, че списанието да се появява всяка сряда по сергиите. Неочаквано на пътното платно изскочи икономическа криза, рязко натиснахме спирачките и потеглихме отново с намалена мощност (даунсайзинг на периодичността). Но новите правила за движение в икономиката ни инспирираха да качим в купето собствен интернет сайт и профили в социалните мрежи, а в багажника наместихме техника за изработка на видеоклипове и аудиоподкасти за автомобили. Днес голямото ни пътуване продължава с нови предизвикателства. Дължим го само и единствено на вас – читателите на AUTO BILD България! Радостният ни юбилей е повод за пореден път да ви благодарим: за доверието, приятелското отношение, любопитството и конструктивната критика. Без вас нямаше да ни има! Чудесни сте! Сега леко натискаме педала на газта (електрическия ток) и потегляме заедно и смело напред. Приятно четене!

ПРОСТРАНСТВО МЕЧТА

Инголщат мисли на едро: Audi urbansphere залага на личната сфера и се прицелва в азиатските мегаполиси. AUTO BILD го разгледа отвътре

ЗВУЧИ СТРАННО И НАИСТИНА Е ТАКА. В Инголщат хората виждат решението на проблемите, свързани с мобилността в големите градове, в един електрически кросоувър с дължина от 5,51 метра. При това на хората от Audi им е ясно, че по този начин няма да решат проблемите със задръстването – ще направят времето на престой в автомобила в час пик значително по-приятно. Urbansphere е насочен към азиатските милионни мегаполиси и иска да създаде първокласна атмосфера за клиентите си. Всъщност пасажерите ще пътуват автономно в ниво 4 из града.

НА СЕДМОТО НЕБЕ НА ЧЕТИРИ КОЛЕЛА

Качихме се на новата Седмица на BMW. Седмото поколение на баварския луксозен клас предлага също изцяло електрифицирана версия i7. Готова ли е новата Серия 7 да задмине Mercedes EQS?

ПОЛИТИЦИТЕ В МЮНХЕН МОГАТ ДА ДИШАТ спокойно. В бъдеще отново ще могат да бъдат возени със самочувствие в BMW, без ни най-малко да имат повод да се изчервят. Защото седмото издание на Серия 7 съдържа всичко от съвременната техника, което днес е на мода. Редом с класическите ДВГ в портфолиото има Plug-in хибриди и изцяло електрическа версия i7. Новата предница изглежда необичайна, но едновременно с това внушителна. Дневните светлини и централните фарове са пространствено разграничени. Визуалният връх са огромните бъбреци с опционално осветена рамка и блещукащи в дневните светлини кристали от Swarovski. В профил новата Седмица определено е елегантна.

БИЗНЕС BЕNZ С БЛАГОРОДНИ ГЕНИ

Първи тест на Mercedes EQE, който използва техниката на по-големия си брат EQS. Дали електрическият E-клас е по-близо до S-клас повече от всякога?

EQE ОПРЕДЕЛЕНО НЕ ГЛЕДА РАЗЛИЧНО или сякаш иска време за свикване. Новият електрически E-клас е „одрал кожата“ на EQS (базиран на същата платформа). V295, както се изписва кодът на EQE, почти не се различава от V297 (EQS). Въпреки че все пак трябва да преглътнем капкообразната задница. EQE също казва „сбогом“ на класическата форма на седан. Приближаваме се до електромобила и получаваме поздрав от прибраните дръжки на вратите. Симпатичен жест, но те все пак не изглеждат толкова стабилни като някогашните дръжки на Е-клас с двигател с вътрешно горене. В кокпита ни приветства внушителният хипермонитор, чието покриващо стъкло се простира по цялата широчина на модела. Под него има три дисплея, като този най-вдясно се активира само когато на седалката до водача седне някой.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин