В НОВИЯ БРОЙ 5/2021 НА AUTO BILD ЩЕ НАМЕРИТЕ:

1205
2021

НОВОТО НОРМАЛНО?

Христо Ангелов

ПРЕДИ 15 ГОДИНИ ВСИЧКО ИЗ­ГЛЕЖДАШЕ ПО-РАЗЛИЧНО – ние самите и заобикалящият ни свят. Същото се отнася и за AUTO BILD. Съдържанието на списанието бе пълно с те­стове и представяния на мощни автомобили с двигатели с вътрешно горене, с тестове на малки коли, ванове. За плановете за електро­мобили се пишеше като за нещо много далеч­но, все още несигурно и много екзотично. Със сигурност никой не е бил убеден, че колите с електрическо задвижване наистина ще се появят толкова масово след години и ще бъ­дат така разпространени във всекидневието и съзнанието ни. Давам пример с този брой на AUTO BILD България – около 70 процента от съдържанието му е свързано с представяне и тестове на електромобили или Plug-in хи­бриди! Аз самият чета редовно германския AUTO BILD още от самото му излизане на пазара (над 35 години) и работя в българското списание от над 15 години – досега определе­но не сме имали толкова „наелектризиран“ брой. Самият аз съм тествал през последния месец 4 автомобила – 2 електромобила, един Plug-in и само един с конвенционално задвиж­ване с двигател с вътрешно горене (на теория имаше възможност и той да е Plug-in). Така че колкото и да не бяхме убедени (говоря за себе си), че това ще се случи, електрическата революция при автомобилите дойде. Макар и в България тя все още да е далеч от масова. Уви, нормално…

AUTO SHANGHAI 2021

На автомобилното изложение в Шанхай се състояха премиерите на много любопитни нови модели. AUTO BILD направи една обиколка на AUTO SHANGHAI 2021

Mercedes EQS

Daimler отваря нова глава. Електрическият Mercedes EQS ще бъде вътрешна конкуренция на S-клас

СИГУРНО СЕ ПИТАТЕ ОТКЪДЕ НИ Е ХРУМНА­ЛО да обявим още в нача­лото новия Mercedes EQS за суперзвезда? Моля, запазете спокойствие и ни оставете да обясним.

Типична за суперзвезда оп­ределено е появата на EQS. С дължина от 5,22 метра новият електрически Mercedes е с 4 см по-дълъг от нормалния S-клас. А по отношение на дизайна от Mercedes дори са измислили нещо ново: дълго междуосие, почти без ръбове, пътническа клетка, която се простира като едно цяло от ос до ос. Предните и задните надвеси? Къси са. Необичайна форма. Дори изискваща време за свикване, но все пак суперзвездите се открояват от масата.

НОВИЯТ РАЗМЕР НА VW

Електрическата офанзива на VW продължава: с ID.6 хората от Волфсбург пускат голям SUV с три реда седалки – първоначално само за Китай

КОГАТО VW РАЗТЕГЛИ TIGUAN НА ДЪЛЖИ­НА, трябваше да бъде из­мислено ново име; XXL версията бе кръстена Allspace. При електромобилите този въ­прос се решава по-елегантно: на автомобилното изложение в Шан­хай VW показа дългата версия на „електрическия Tiguan“ ID.4 и го кръсти ID.6 (номер 5 е резервиран за Coupé-то). По-точно казано, ID.6 е само предварително име, тъй като големият модел с висока позиция на седене първоначално ще се предлага в Китай, а тъй като там VW работи с двама партньори, ID.6 ще има две версии. Веднъж съвместно със севернокитайското предприятие FAW като ID.6 Crozz (белият модел на снимката) и на юг заедно със SAIC като ID.6 X.

EQBABY НА БОРДА

ЛЕПЕНКИТЕ „BABY ON BORD“ ВЕЧЕ НЕ СА НА мода – също, както и пре­возните средства, на които бяха залепени – вановете. Пове­чето хора намират SUV-овете за по-атрактивни. Затова и в днешно време децата се возят на по-висо­ката задна седалка на тези модели. Например като в GLB. Или пък в електрическия му вариант EQB – стига семейният бюджет да може да отдели поне 100 000 лв. Преди компактният SUV да бъде при клиентите в края на годината, ние ще хвърлим един поглед във вътрешното му пространство. Ръбестата му каросерия не може, а и не иска да скрие родствената си връзка с GLB.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин