Списание » В НОВИЯ БРОЙ 4 НА AUTO BILD ЧЕТЕТЕ:

В НОВИЯ БРОЙ 4 НА AUTO BILD ЧЕТЕТЕ:

0704
2022

В НОВИЯ БРОЙ 4 НА AUTO BILD ЧЕТЕТЕ:

ТВЪРДЕ МНОГО ГЛОБАЛНИ КАТАСТРОФИ

НАПАДЕНИЕТО НАД УКРАЙНА Е ИСТИНСКА ТРАГЕДИЯ, брутално погазване на човешките права. Войната е немислима през 2022 г. и въпреки това е реалност. На по-малко от 1000 км от нас семейства се качват в автомобилите и бягат от своята родина. Вземат най-необходимото и тръгват, оставяйки зад себе си всичко, което са създали през този живот. Без да са сигурни, че някога ще се върнат. Ние самите бихме могли да бъдем на тяхно място. Ситуацията е отчайваща. В днешно време светът е глобално свързан. Наложените на Русия санкции ще означават: без повече G-клас и Panamera за синовете на олигарсите. Войната обаче означава – след две години коронавирус, драма с доставките и криза с чиповете в автомобилната индустрия – също и рекордни цени на бензиностанциите. Какво трябва да се направи? Да се намалят ДДС и акцизът? Това би спряло повишението на цените, но пък и държавата ще трябва да се откаже от приходи. А това е малко вероятно да се случи.

ALFA НАМЕРИ ПЪТ КЪМ БЪДЕЩЕТО

Компактният SUV Tonale трябва да преведе Alfa Romeo по пътя към успеха

LA METAMORFOSI, ТОЕСТ МЕТАМОРФОЗА, при това името не само звучи хубаво, но е и правилното. С новия компактен SUV Tonale Alfa Romeo стартира пътя си към (електрическото) бъдеще. Tonale всъщност е първият Plug-in хибрид (275 к.с.) на Alfa. Комбинира 180 к.с. от 1,3-литров бензинов двигател на предната ос и разполагаща със 122 к.с. електрическа машина на задната, което осигурява 4х4 задвижване. Така компактният SUV ускорява за 6,2 секунди до темпо 100 км/ч. Батерията с капацитет от 15,5 кВтч. осигурява електрически пробег от 60 километра, а зареждането става с максимум 7,4 кВт.

MAZDA ПОЕМА КУРС КЪМ МЮНХЕН

Първият Plug-in хибрид на Mazda се появява късно, но затова пък с гръм и трясък. Финият и функционален интериор ни хареса. Аз лично бих изчакал за 6-цилиндров двигател – всички сме любопитни да го караме.

ПО-МОЩНИ ОТ ВСЯКОГА. С CX-60 MAZDA навлиза в нови измерения – и се изправя срещу BMW. Нова платформа със задно задвижване, нови редови 6-цилиндрови мотори, управление на кокпита а ла iDrive – всичко това подозрително ни напомня на Мюнхен. Още на външен вид по-големият брат на CX-5 (остава в гамата) с вертикална радиаторна решетка и раздалечени фарове изглежда доста внушително. За това помагат и размерите (4,75 метра дължина/1,89 метра широчина). Пътническата клетка е изместена назад, а надвесите на каросерията остават къси. Серийните джанти са 18-цолови, а опционално се предлагат и 20-цолови. Зад задния капак ще поберете 570 литра, а ако сгънете задните облегалки (40:20:40),  дори и 1726 литра – Mazda изпреварва конкуренцията и тук.

ЕДНО ТАКСИ МЕЧТА

Mercedes навлиза в електрическия висок клас – с елегантност и голяма AMG мощ

НЕКА БЪДЕМ ЧЕСТНИ, ПОЧТИ ВСЕКИ, който е бил в Германия, е имал досег с Е-клас – макар и само да се е возил на задната седалка на някое такси. За мнозина моделът притежава семпъл чар – независимо колко прогресивен са създавали дизайнерите Mercedes навлиза в електрическия висок клас – с елегантност и голяма AMG мощ автомобила през годините. Електрическият EQE обаче е далеч от тези сравнения с таксиметров автомобил. Също както и при EQS, Mercedes залага на изчистени, преливащи форми и на изцяло нов път.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

ƒ